Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Här kommer lite nya bilder på Vanilla Sky, "Nilla". Hon blir tio månader den 19e, tiden går fort! Var och vägde henne idag, hon...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 491
Övr. Hund Är det någon som har en sån? Lust att berätta lite om dem? Hur mycket skiljer de sig i sätt gentemot t ex en Jack Russel...
Svar
15
· Visningar
6 288
Senast: Targa
·
Övr. Hund Släng in roliga bilder på era hundar =) Inte säker på om de finns en sån tråd redan, men ja hitta ingen iaf =) Annars får ni gärna...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
16 268
Senast: Turali
·
H
Övr. Hund Jag är hemma idag och min lilla hund hoppade upp till mig och skakade hela tiden verkar sjuk. Sen gick det över en stund, han sov hos...
Svar
1
· Visningar
644
Senast: martha
·
Övr. Hund Jag såg i en tråd nedan att din Schäfer/Bordercollie vallar människor om den får chansen. Hur uttrycker det sig? Går den och smånyps i...
Svar
10
· Visningar
1 004
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Jag undrar lite över det här med "adrenalin-skapande" aktiviteter med hundar och hur det egentligen påverkar dem. Man läser ju ofta om...
Svar
10
· Visningar
1 299
Senast: Jeeves
·
Övr. Hund Låter ni era hundar vila efter att de blivit vaccinerade? Om, hur länge bör de vila? Ska vaccinera min lilla tokfia idag och tänkte väl...
Svar
4
· Visningar
5 308
Senast: Nizhoni
·
B
Övr. Hund Jag tycker att det är hemskt roligt och möta andra med hundar och stannar gärna och pratar en stund, men det finns folk som liksom...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 863
Övr. Hund Vad har hänt här?? Min hanhund, 7 månader gammal, har börjat LUKTA, men bara om kvällarna! Han luktar starkt av fisk och metall (!!)...
Svar
2
· Visningar
2 680
Senast: Aliide
·
S
Övr. Hund Hur gör ni för att träna såna?
Svar
7
· Visningar
1 050
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Sitter här i min ensamhet (alla sover) och väntar på att våra två fyrbenta rymlingar ska behaga komma inpromenerandes genom ytterdörren...
Svar
9
· Visningar
813
Senast: mimmipigg
·
N
Övr. Hund Dyker juh titt som tätt upp bildtrådar ang alla möjliga raser, så nu tycker jag det e dags för en tråd med polarhundar! Här är min o...
2
Svar
32
· Visningar
2 440
Senast: Linduzz
·
Övr. Hund Min 6månaders valp äter dåligt... Antar att de kanske e en period hon kommit in i. Hon älskar hemmalagad mat, men nu vill hon inte ens...
Svar
5
· Visningar
901
Senast: Chickengirl
·
Övr. Hund .........eller helt enkel ingen koll alls:p Tanker definitivt inforskaffa en hund den dag jag landar nanstans pa jorden for att stanna...
Svar
5
· Visningar
852
Senast: FrittePower
·
N
Övr. Hund Så här i ormtider vill jag gärna ha med mig mina cortisontabletter vart jag än går. Så tanken på en behållare att sätta på...
Svar
5
· Visningar
1 493
Senast: Fannsan
·
Övr. Hund vi har ju ett gäng valpar hemma:love: de är lite mer än 2 veckor gamla. amerikansk cocker spaniel till de två första kullarna hade...
2
Svar
21
· Visningar
3 837
Senast: Rouise
·
M
Övr. Hund Vill bara dela med mig, träningen gick så fantasiskt bra, kanske har det äntligen lossnat lite till:) . Omplaceringsschäfern har...
Svar
3
· Visningar
676
Senast: MulleMonster
·
S
Övr. Hund Jag har två hundar som jag älskar mer än livet självt. De har alltid levt tillsammans (snart 12 år), de har alltid vandrat tillsammans i...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: MrsScabtree
·
Övr. Hund På ett ungefär vet jag väl, men det finns alltid risk att jag glömmer av saker. Vad bör jag införskaffa till valpen? (Alltså, så här i...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: trip
·
K
Övr. Hund Hej! Min hund blev ormbiten av huggorm i måndags och blev riktigt dålig. Han blev biten i ansiktet någonstans (jag såg inte riktigt...
Svar
16
· Visningar
1 759
Senast: kickikompis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka