Val av namn???

Miss Noora

Trådstartare
Hej alla glada:

Vi får hem våran lilla valp om knappa 3 veckor men är väldigt oense om namn jag o sambon min :D

Han har totalt snöat in på att han ska heta Zacko... men jag känner lite nja inför de..... Tycker själv att Rocket är bra då han har en vit fläck i nacken som ser ut som en raket :p
Valpen är en karelsk björnhunds hane.... Snälla några förslag???

Sv: Val av namn???

haha! ja, jag som rider islänning gick in på en sida med isländska namn när vi fick vår valp. Det är en pudel som fick heta Viska som betyder ulltott! :p

/Jenny

hihi men vet inte om denna lilla söta valp ( som i och för sig växer snabbt) ska ha samma namn som en ökänd porrstjärna :D Rocco är ju annars fint :)

haha! ja, jag som rider islänning gick in på en sida med isländska namn när vi fick vår valp. Det är en pudel som fick heta Viska som betyder ulltott! :p

/Jenny

Våran tik som vi har nu heter Yra och jag har varit och snökat runt bland isländska namn nu och kom då på att hennes namn betyder
"Duggregn" :smirk:

Hittade dock inget som jag fastnade för till Hanen som kommer. svårt oxå när de flesta slutar med ur typ blakkur, fengur :p

Liknande trådar

C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem... 2
Svar
26
· Visningar
17 544
Övr. Hund Hej alla glada: Vi får hem våran lilla valp om knappa 3 veckor men är väldigt oense om namn jag o sambon min :D Han har totalt... 2
Svar
20
· Visningar
2 685
Senast: Miss Noora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka