Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Ja nu har min 11-mån Phaléne slutat äta sin mat igen. Någon som vet nån extra god och smaskig mat? Torrfoder är det jag är ute efter...
2
Svar
21
· Visningar
1 707
Senast: Denver
·
Övr. Hund Idag tävlade vi i lkl1 och fick ett första pris med en fjärdeplacering! Jag är så stolt och glad över min hund!!:bump:
Svar
8
· Visningar
774
Senast: pumah
·
S
Övr. Hund Hej! jag har ett problem, jag har flyttat ihop med min pojkvän och nu vill jag skaffa hund.. problemet är bara, han tål inte långhåriga...
2
Svar
24
· Visningar
2 782
Senast: tess_g_
·
Övr. Hund Var söker man efter vuxna hundar? Verkar svårt att hitta vuxna hundar som omplaceras som ej är problemhundar. Jag som inte är inne i...
2
Svar
20
· Visningar
2 643
Senast: Ramona
·
Övr. Hund VARFÖR finns det så mycket ondska??? :cry: :( http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1057085,00.html :(
2
Svar
20
· Visningar
1 536
Senast: Fibusen
·
H
Övr. Hund Har ni något tips på någon hundras som är en familjehund så mottages det ! :p Ni får gärna tipsa om de raser ni gillar och skriv gärna...
Svar
9
· Visningar
893
Senast: Horse
·
Övr. Hund Om 4 veckor hämtar vi hem Kashi (De La Pi's Okashi)! Ingen som tvivlar på att det kommer vara LÅÅNGA veckor va? :D Får njuta av de...
Svar
6
· Visningar
1 562
Senast: L-O-V-I-S-A
·
Övr. Hund Jag har börjat hunddrömma igen. Jag vet själv att det aldrig skulle fungera, så något hundköp är inte verklighet på länge men nog måste...
Svar
4
· Visningar
1 302
Senast: Reykur
·
Övr. Hund Nu var det så längesen jag bidrog med bilder på Nikita så här kommer några. Först från en spårning för en vecka sen och sen från doppet...
Svar
6
· Visningar
876
Senast: Novelette
·
Övr. Hund Jag bor bredvid en väg. Måste gå på vägen varje dag. Hon är gör jobbig. Hon är lite rädd och o säker. Men hon springer fram i bland...
Svar
2
· Visningar
861
Senast: zillax89
·
Övr. Hund får hem en valp om 3 veckor.. det är en hane och är en blandras mellan york shire terrier 50% och sedan lhasa apso och ngn mer också som...
Svar
4
· Visningar
655
Senast: linnsan
·
C
Övr. Hund Någon av er uppfödare som har något tips till vad man kan göra när den tilltänkta hanhunden inte verkar vara särskillt intreserad av att...
Svar
6
· Visningar
2 372
Senast: cathepsin
·
L
Övr. Hund Vet att det varit uppe en tråd ang detta innan men jag hittar den inte... Min fråga är: hur länge får en hund vistas i bur? Då menar...
2
Svar
22
· Visningar
2 778
Senast: Kimz0r
·
N
Övr. Hund Var nyligen ute med killen för en liten kiss & bajsvända. Valborg som det är så strövar det runt lite allt möjligt folk lite här o...
Svar
4
· Visningar
911
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Har ingen egen hund ännu men jag tror jag hittat den ras jag i framtiden ska ha, nämligen en Rhodesian ridgeback! Har läst mcyket om...
2
Svar
32
· Visningar
3 203
Senast: Torktumlare
·
I
Övr. Hund Om några veckor kommer äntligen lilla valpen hem men jag kom på ett problem idag då jag stod och kollade på matskålar. Vi har även en...
Svar
19
· Visningar
3 548
Senast: wtf
·
Övr. Hund Charlie (Rivervalleys Chokolate Chip) Muffin (Rivervalleys Blueberry Muffin) Spike (Rivervalleys Almond Crunch) Peach...
Svar
16
· Visningar
1 098
Senast: Minerva
·
Övr. Hund :banana: I morgon ska jag hämta hem min lilla collie. Han är sååå söt! :love: Har köpt massa nya saker och allt är klart nu. Bara...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 998
Senast: Aliide
·
H
Övr. Hund Wiiie ! Min underbara lillkille Bonzo. : ) ! Från kenneln Sannsiss (stavas?) . Någon som också har hundar därifrån ? Pappan heter...
Svar
7
· Visningar
1 664
Senast: Soffipropp__
·
Övr. Hund Om min lustiga lilla lapska (som för den delen inte är så liten längre..Höjdmässigt som finsk spetsarna och betydligt tyngre :o )...
Svar
10
· Visningar
852
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka