Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vi får hem vår lilla valp en vecka innan julafton, en 8 veckor gammal dvärgpinscherhane :love: Som ni vet så är det mycket som händer...
Svar
8
· Visningar
6 787
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa För någon dag sedan upptäckte jag en liten knöl, stor som en ärta, strax framför örat på min lilla 5 månader gamla valp. Den är hård och...
Svar
1
· Visningar
4 722
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Var till en ny djuraffär i lördags och kollade runt lite. Hamnade bland torrfodren och en anställd kom fram för att prata foder. Han var...
2
Svar
32
· Visningar
11 009
Senast: Lona
·
Hundhälsa Jag behöver köpa nytt foder till min 7 åriga kastrerade hanhund (50% Border Collie och 50% Labrador) Han har sedan kastreringen väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 220
Senast: ISABEL
·
Hundhälsa Två tikar, 8 och 4 år gamla. Den yngre har ett enormt resursförsvar som jag tycker har eskalerat. Hur kommer jag tillrätta med det på...
2
Svar
20
· Visningar
3 254
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Veterinär är såklart inkopplad. Fick ett samtal av en vän idag vars hund (oreggad bc tik, borde fylla 7 om några månader) är sjuk...
Svar
0
· Visningar
2 771
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Min snart femåriga blandras har väldigt inåttåade tassar fram. Någon med erfarenhet av det och om de brukar få problem? Han väger ca 35...
Svar
0
· Visningar
763
Senast: Linalina
·
Hundhälsa Två av mina hundar kom i bråk och när jag skiljde dem åt så hade ögonen på den ena hoppat ut. Så fruktansvärt. Jag är så otroligt...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
11 517
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Min vuxna hane har väldigt ofta hicka, det händer alltså veckorvis ett par gånger. Vad kan detta bero på? Jag har ännu inte hittat...
Svar
5
· Visningar
3 117
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Stövarens noskvalster är extrema, överlever stronghold och inceptor utan resultat. Ska in igen för undersökning, tänkte prova något...
Svar
18
· Visningar
3 081
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa På fredag opereras Fiffi för sitt onda bakknä. Troligtvis är det korsbandet. Nu behöver jag veta massor av saker. Glömmer jämt att...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Mina föräldrars hund slickar sig ofta på sina framtassar. Han kan hålla på en stund, varför gör han det? Han har inga sår eller utslag...
Svar
15
· Visningar
27 539
Senast: Csillag
·
Hundhälsa Min hund har det senaste halvåret skaffat sig en (o)vana att gå kring fötterna på mig hela tiden. Och jo, det är hela tiden, jag kan...
Svar
14
· Visningar
6 722
Hundhälsa [IMG]http://cdn1.cdnme.se/351243/7-3/20131126_14104jag294b70288e59d3a7cf5f9a4.jpg[/IMG Idag röntgades ynk, så här såg det ut. Vad...
2
Svar
24
· Visningar
7 823
Hundhälsa Började med att lillskit fick ett sår på halsen i tisdags. I onsdags blev det några blåsliknandesaker som innehåller var och han hade...
Svar
9
· Visningar
4 144
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Fick precis veta att min hund tydligen är allergisk mot kvalster. Såklart av veterinär, vi har fått både schampo och spray utskrivet då...
2
Svar
32
· Visningar
11 678
·
Hundhälsa Hej bukare! Jag tänkte höra om ni har lite tips på att få en hyperaktiv hund att lugna ner sig lite. Hon far som ett popcorn när man...
Svar
4
· Visningar
3 407
Senast: Natilia
·
Hundhälsa Skriver åt en bekants vägnar. De har tagit över en hund som inte fått sina klor klippta på ca 8-6 veckor, men den där mjuka delen i...
2
Svar
23
· Visningar
9 063
·
Hundhälsa En valp som är 6 veckor och hjulbent är det något som växer bort? Eller de behöver de inte göra?
Svar
0
· Visningar
1 970
Senast: Smurfoff
·
Hundhälsa Har ni några tips på vad hundarna kan träna på tillsammans med en pilatesboll? Mina pinnar älskar bollen och jobbar gärna med den...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka