Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Är det någon som känner igen detta? Vaknade inatt/imorse utav att min hund gjorde ifrån sig inne. Ut kom ett stålgrått vatten med små...
Svar
2
· Visningar
2 204
Senast: Bluefish
·
Hundhälsa Ja, så var vi här igen. Flickan är skendräktig igen. Det hände plötsligt, mitt i natten, precis som förra gången. Den blev orolig...
Svar
3
· Visningar
4 353
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Kan det bli för tikar som för kvinnor, att en viktnedgång kan skjuta upp mensen/löpet? Vilja har gått ner en hel del i vikt, byggt...
Svar
0
· Visningar
917
Senast: Sablar22
·
Hundhälsa Nu vill jag höra era erfarenheter. Varför valde ni att kastrera/eller inte kastrera? Jag har varit helt inne på att kastrera min tik...
2
Svar
28
· Visningar
8 803
Hundhälsa Att jag tanker "lite annorlunda" ibland ar jag medveten om, men jag vill veta HUR annorlunda jag tanker. Hunden i fraga: du kan...
2
Svar
24
· Visningar
4 466
Senast: Bewildered
·
Hundhälsa Ila blev helt plötsligt rejält halt idag på kvällen. Ena stunden satt hon lugnt och vilade i vardagsrummet och i nästa sekund hoppade...
Svar
12
· Visningar
17 643
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Sa min lilla terrorist pa 7 manader ar verkligen allatare. Nar jag har henne kopplad fungerar "leave it" mycket bra, men nar hon ar los...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Hej jag har jätte panik och undrar är detta cancer på min 4a åriga Schäfer? Hon är lika glad som vanligt och reagerar inte om jag...
Svar
9
· Visningar
2 672
Senast: Marna
·
Hundhälsa http://www.dagensjuridik.se/2013/11/schafervalp-hade-arftligt-hoftfel Om jag fattar det rätt så får uppfödaren betala tillbaka 75% av...
2
Svar
24
· Visningar
7 055
Hundhälsa Nu är beslutet taget och min älskade lilla hund ska få somna in nu till veckan. :( Hon är snart 16 år gammal, och har fått haft ett gott...
2
Svar
28
· Visningar
4 699
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Sigge har brutit två klor på en baktass. Han har ont och jag ser inte ordentligt ifall det är delar kvar eller inte. Blödde en del men...
Svar
14
· Visningar
2 509
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Min hund fick som ett märke på ögat häromdagen, troligtvis efter bus med den andra hunden. Han kniper ibland med ögat och det är lite...
Svar
14
· Visningar
8 185
Senast: KaffeKask
·
Hundhälsa Ilo har så länge jag vet haft lite vitt i ena ögat. Men jag tycker det blivit mer med tiden. Är detta något ni hade kollat upp eller...
Svar
7
· Visningar
792
Hundhälsa Gjorde nyss en tråd om min allergihund som jag inte vet vad jag ska ta mig till med. Fick då rådet att börja BARFa och tänkte testa det...
Svar
13
· Visningar
1 828
Hundhälsa Det finns få saker som gör mig arg. Men att missköta sitt ansvar som djurägare är en av dem. Hur i %<*$£¥ kan en person lämna sin...
Svar
13
· Visningar
2 077
Hundhälsa Fiffi, Cane Corso 1 1/2 år ung. Halt på höger bak. Röntgad. Vätskefyllt knä men ingen synlig artros eller frakturer. Mycket fint musklad...
Svar
8
· Visningar
1 203
Senast: Luff
·
Hundhälsa En av hundarna har i hela sitt liv haft stora problem med klåda. En period innan han kom till mig har han helt kal på hela kroppen och...
2
Svar
26
· Visningar
7 427
Senast: Dino
·
Hundhälsa Hur mycket är lagom mycket kalcium i fodret till en valp som blir ca 60 cm som vuxen? Sitter och kikar och hittar ganska stora...
Svar
8
· Visningar
2 683
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Kan man ge det? Jag var in på ÖoB idag och hittade stora rejäla oxben, ångkokta, till bra pris. Men jag har aldrig direkt funderat över...
Svar
2
· Visningar
929
Hundhälsa http://www.youtube.com/watch?v=521LRm8b9xU#t=18
Svar
10
· Visningar
1 173
Senast: Skogstokig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser