Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Precis som rubriken lyder, finns det att hitta någonstans? Är inte alls främmande för att göra själv heller. Anledningen till att jag...
Svar
5
· Visningar
1 948
Senast: t4bb3
·
Hundhälsa Har en liten flattik hemma på 5 månader som ätit Hills large breed puppy hela sitt liv, och problemet är att hon alltid mer eller mindre...
Svar
8
· Visningar
1 143
Senast: Donnorna
·
Hundhälsa Hej! Min hund började bli väldigt dålig i kistan i fredags, fick gå ut med henne nästan 1 gång i timmen och det bara bubblade i magen...
Svar
5
· Visningar
1 592
Senast: winklan
·
Hundhälsa Läste min hunds vaccinations intyg nu och tror en gått ut. Nobivac KC vet. De är kennelhosta? 21.09 -2012 fick hon de, står giltigt till...
Svar
3
· Visningar
620
Senast: Smurfoff
·
Hundhälsa Ja vad kan det finnas för anledningar till att hunden kliar sig mycket på munnen? Tänderna verkar fina, inget foder packat i kinderna...
Svar
4
· Visningar
10 235
Hundhälsa Har lite noja med dessa leder. Har försökt se på nätet huruvida man kan börja redan nu att ge detta tillskott. I lite förebyggande...
Svar
4
· Visningar
1 146
Hundhälsa Jag ska börja jogga, eller iallafall försöka mig på det. Tänkte ta med mig lillfisen på de turerna, för sällskap och lite träning för...
Svar
15
· Visningar
1 436
Senast: Julienne
·
Hundhälsa Vi har två hanhundar. En är 9 och en är 1 år. Den äldre är inte kastrerad och den yngre blev kastrerad för två veckor sedan. 10 dagar...
2
Svar
24
· Visningar
10 412
Senast: bigganl
·
Hundhälsa Långt ord och själv har jag aldrig hört talas om det. I ett par veckor har min hund haft lite "gegga" i ögonen. Inget hon verkar...
Svar
9
· Visningar
12 213
Senast: Grana
·
Hundhälsa En jag känner, hennes hundar har fått noskvalster. Hon säger att man INTE behöver behandla det eftersom så många hundar runt om i...
Svar
5
· Visningar
944
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Under en lek för ett par dagar sedan råkade min 2 åriga foxterrier hane svälja en liten latex musleksak :( Han är som vanligt, äter och...
Svar
7
· Visningar
10 276
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vill bara säga att om det inte har blivit bättre på måndag blir det vet. Tar det från börja, har en MYCKET matglad hund som äter...
Svar
9
· Visningar
959
·
Hundhälsa En släkting till mig har en Schapendoes-tik som har haltat till och från en längre tid. Hunden är runt ett år gammal idag. Hältan har...
Svar
7
· Visningar
5 651
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Ska ha med hunden till jobbet idag. Eftersom det är med småbarn så tänkte jag låta honom ligga utomhus medan dom är vakna och inne, när...
2
Svar
22
· Visningar
4 517
Senast: Is
·
Hundhälsa Hej! Kan en hund komma i klimakteriet? Har en liten chihuahua som fyller 8 den 30 december. Hon har haft en kull valpar 09. Lite efter...
Svar
4
· Visningar
1 480
·
Hundhälsa Valpen blev 12 veckor igår vilket innebär att det är dags för 12veckors vaccinet. Jag hade tänkt fara idag och vaccinera henne på...
Svar
2
· Visningar
691
Senast: Dino
·
Hundhälsa Hur gör ni med kvalsterallergiska hundar med soffan? Här hemma har vi slängt ut mattor och det mesta som det samlas kvalster i. Men...
Svar
9
· Visningar
4 742
Hundhälsa Min hund är sen tidigare väldigt känslig i magen. Nu äter han ett "rent" foder och har gjort i ett par år vilket han fungerar bra på och...
Svar
6
· Visningar
4 852
Senast: Migo
·
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Ackio
·
Hundhälsa Min tik har sedan den 23/9 hunnit testa på två olika smärtstillande mediciner som båda gav samma biverkning inom en vecka - kräkningar...
Svar
5
· Visningar
7 749
Senast: saddi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka