Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Svar
12
· Visningar
1 111
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Egentligen skulle man väl ha "Somliga straffar vår Herre med det samma) Men det vore väl lite väl hjärtlöst. Men det verkar vara...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 463
Hundhälsa Alla mina tre hundar har fått frontline och trots det plockar jag fästingar dagligen!?! Kammar igenom dem varje dag men det är så svårt...
Svar
13
· Visningar
3 442
Senast: Grana
·
Hundhälsa Har varit till veterinär med min hund och kommer åka igen tills jag fått veta vad det är men tänkte höra om någon här varit med om något...
2
Svar
21
· Visningar
19 141
Senast: spirulina
·
Hundhälsa Tid bokad hos vet i nästa vecka men jag vill ha lite mer kött på benen innan jag går dit så jag vet vad jag vill att de ska kolla...
Svar
9
· Visningar
2 845
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vi har en 7 månader gammal Kleiner Munsterländer tik som den senaste tiden blivit orolig i magen och fiser ofta och väldigt illa. Jag är...
Svar
4
· Visningar
1 316
Hundhälsa Går det att ge något komplement tex standart valpmix för att det ska bli bra? Är ju väldigt bekvämt om man kan köra samma mat som till...
Svar
7
· Visningar
2 168
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Jag ska påbörja en ny eliminationsdiet på vovven. Vi har gjort en tidigare, då med Hills Z/D utan någon effekt. Vetten tycker då...
Svar
14
· Visningar
1 778
·
Hundhälsa Min hund tömde den ena idag och nu är det svullet runt om. Är det något som går över av sig själv eller blir det att åka in till...
Svar
2
· Visningar
706
Senast: MM
·
Hundhälsa Ifall jag vill ge vegetabilisk olja till min hund vad är då mitt bästa alternativ? Är t.ex. Nutrolin något att ha eller kan jag lika...
Svar
11
· Visningar
1 855
Senast: Sol
·
Hundhälsa Det kliar på Ivan. Jag noterade det för några dagar sedan och har svårt att avgöra om det ökar eller förändras, men det ser ut såhär...
Svar
9
· Visningar
7 139
·
Hundhälsa Jag har börjat äta två äggvitor till frukost varje dag och då brukar jag ge hunden äggulorna. Kan det finnas någon risk med att hon...
Svar
5
· Visningar
7 237
Senast: Libra
·
Hundhälsa Hej! Min mamma har en Dansk Svensk gårdshund som beter sig mycket märkligt på kvällarna. Beteendet börjar alltid på kvällen, kring...
Svar
7
· Visningar
2 207
Senast: Luleå
·
Hundhälsa Antar jag. Har höglöp och verkar vara riktigt..kåt. Våra armar duger utmärkt när vi sitter i soffan på kvällen. Hon tar i med...
Svar
3
· Visningar
3 302
Senast: Harbor
·
Hundhälsa Min hund har inga bakben! Han bara faller från sida till sida och kommer knappt framåt! Bakbenen lixom släpar efter och han har ingen...
2 3
Svar
50
· Visningar
39 715
Senast: caballus
·
Hundhälsa Har en liten chihuahua som för ett par timmar sen fick ett stick av en geting eller liknande, gadden satt kvar och vi fick bort den. Han...
Svar
4
· Visningar
3 790
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa Min knasige omplacering äter varken rått kött eller råa ben, så märgben, grisknorrar, puts mm går helt bort. Han vill ha tillagad mat...
Svar
15
· Visningar
2 535
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa Kortfattat: min hund spydde blod inatt, fick köra honom till mor tidigt som fick åka till vet då jag är på kurs i gävle from imorse-ons...
Svar
7
· Visningar
1 599
Senast: Fille
·
Hundhälsa Totte har fått en kal fläck under nosen, den ser lite svullen ut. Minns inte alls när den kom upp, men kanske nån vecka sen. Kan inte...
Svar
11
· Visningar
14 524
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa I ett obevakat ögonblick var hunden uppe på bordet och tog ett muffinspapper och folie från en mazarin. Det mesta av foliet hittade jag...
2
Svar
23
· Visningar
25 884
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar