Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Är det någon som vet hur länge metacam sitter i kroppen, min hund får det mot lite diffusa smärtor där vet inte riktigt kunde hitta vad...
Svar
6
· Visningar
2 255
Senast: igbest
·
Hundhälsa ...finns det? Jag har varit i lägen då jag inte tycker det behövs besök hos veterinären utan jag mest undrar om det kan vara symtom...
Svar
11
· Visningar
2 320
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en snart 7 års gammal blandras tik som jag har haft olika problem med nästan hela hennes liv. Det började med att...
Svar
17
· Visningar
2 896
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Den 11:e ska jag gå spårprov med min yngling, men har tyvärr märkt att hon gått från att vara världens säkraste spårhund till att ha...
Svar
7
· Visningar
1 470
Senast: Aningsfull
·
W
Hundhälsa Har märk att vissa röntgar sina hundar strax efter året och andra när det är över två år... när anser ni att man bör röntga hunden...
Svar
9
· Visningar
2 666
Senast: Sol
·
Hundhälsa Hej allesammans! Nu är det såhär att jag och min sambo hämtade en Siberian Husky valp i helgen. 4 månader gammal. Det är första...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 904
S
Hundhälsa Hej. När min rottweiler tik var ca 6månader började hon halta på höger benet. Men nu haltar hon på båda. Vi har åkt in och ut till...
Svar
5
· Visningar
3 981
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag och sambon ska snart fara och hämta hem vår alldeles egna valp. :D Nu återstår bara det här med foderfrågan: vilken sort och varför...
Svar
3
· Visningar
756
Senast: HeddaVovven
·
Hundhälsa Min hund har grävt som en tok när vi var ute och har fått massa jord i näsan och nu ligger han och typ frusta massa och verkar besvärad...
Svar
2
· Visningar
4 254
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Någon som har erfarenheter av hund med urinsten? Opererades hunden? Hur gick operationen? Hur lever den idag? Osv osv Min extremt...
Svar
9
· Visningar
4 257
·
Hundhälsa Hej, jag funderar på om någon av er har erfarenhet av Thundershirt på hund? Vilka problem hade hunden innan? Blev det bättre? Funkade...
Svar
2
· Visningar
1 306
Senast: Idur
·
Hundhälsa Jag fick ju i somras reda på att schäfern har spondylos och har inte märkt något direkt i träningen (någon enstaka gång efter hård...
Svar
14
· Visningar
1 419
Senast: Idur
·
Hundhälsa Har en liten hund här hemma på 8kg och 9 år gammal. Dom senaste ca 2 åren så har han haft återkommande problem med diarrè och...
Svar
5
· Visningar
3 883
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Var ute och gick en koppelpromenad med djuren under kvällen. Säger till sambon efter kanske 500 meter att Fisken ser halt ut. Han såg...
Svar
19
· Visningar
7 174
·
Hundhälsa Jag är i slag att köpa min första egna hund (sidenote, jag dör av lycka!). Det är en omplacering av en 1 årig tik som är sheltie/mini...
Svar
17
· Visningar
1 802
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej! Nu har Bissi varit hos frisören och blivit riktigt kort i pälsen, liknar märkligt nog min förra hund Arne som var en...
Svar
7
· Visningar
1 557
·
Hundhälsa Idag ska min fina fina underbara kamrat få lämna jordelivet Född 1999-05-01 och döpt av Håkan Loob Pepsi...14 år, 5 månader och 2...
Svar
17
· Visningar
1 485
·
Hundhälsa På ungefär en kvart svullnade valpens ena kind upp rejält. Det var bars kinden, för stack jag in fingrarna i munnen på honom kunde jag...
Svar
8
· Visningar
4 188
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Hunden har efter en skendräktighet fällt ur pälsen rätt ordentligt. Och har nu fått tipset att ge Viacutan Plus till henne dagligen för...
Svar
0
· Visningar
709
Senast: Sockerbit
·
Hundhälsa Vår fyraåriga tik är på djursjukhuset för livmoderinflammation och har operation planerad för imorgon bitti. Inflammationen är dock...
2
Svar
26
· Visningar
5 692
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar