Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Mush BARF - naturlig hundmat Vad tycker Buke om detta foder? Det låter ju väldigt bra och de köttbullestora bitarna är ju mycket...
Svar
6
· Visningar
3 812
Senast: phie
·
Hundhälsa Jag har en hel del funderingar som vi skulle behöva hjälp med. Bakgrund: Vi tog en valpkull som föddes i januari (Jackrussel...
Svar
6
· Visningar
2 239
Senast: Coldspell
·
Hundhälsa Hej, jag har en fråga till alla som ger vom og hundemat till sina hundar. Jag har en 4 månader gammal vit herdehund som jag har tänkt ge...
Svar
5
· Visningar
1 771
Hundhälsa http://www.zoo.se/free-hund-spannmalsfritt.html Nån som testat detta? Mina hundar äter Taste of the wild nu, och fungerar toppen på...
Svar
12
· Visningar
1 339
Hundhälsa Jag har funderat lite på olika fodertillskott på sistone, och om det är något som kan vara bra att ge. Särskilt till Billy som tränar...
Svar
13
· Visningar
1 432
Hundhälsa Finns en husky (tror jag) här i byn som är så extremt mager. Det finns varken hull eller muskler på den, den är ett vandrande skelett...
Svar
8
· Visningar
1 306
Senast: doit
·
Hundhälsa Mina pinnar vaccinerades senast 11/11 2012, och jag vet att det inte är lika hysteriskt noga med vaccinationsdatum som det är i...
Svar
5
· Visningar
889
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Ska avmaska valpen vid 11 veckor på måndag. Någon som vet om jag bör avmaska stora hunden samtidigt? Han har ingen mask vad jag vet men...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej har en liten vovve som har varit själv (utan någon annan hund) i nästan fyra år och jag har hittat en liten kille som behöver...
Svar
6
· Visningar
1 079
Senast: PonnyMajsan
·
Hundhälsa Jag möter sedan några veckor tillbaka ofta en hund på promenad med "sina" människor. Hunden är halt! Den är visst gammal och rör sig...
Svar
8
· Visningar
1 363
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag har i frysen en slaksida av lamm, alltså styckdetaljen man gör revbensspjäll av, revbenen är c;:a 15 cm långa och det finns kött och...
Svar
10
· Visningar
2 808
Senast: Picky
·
Hundhälsa Nya vovven har lite fula tänder så han behöver äta mer ben. De är inte lika våldsamma som gamle farbror Loke (som knäckte 3 tänder...)...
Svar
7
· Visningar
1 104
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Jag har en snart 5 månaders gammal Papillonvalp som inte är det minsta rumsren och detta håller på att driva mig och min familj till...
Svar
8
· Visningar
1 660
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Ja, vi börjar väl med nya tassfrågor så här på en gång :p I Tisdags-Onsdags så upptäckte jag att Bessy började gå lite konstigt. Kollade...
Svar
7
· Visningar
3 026
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Min hund har senaste tiden bitit och slickat otroligt mycket på tassarna. Kanske 1-2 ggr i timmen om hon ligger still (alltså inte...
Svar
13
· Visningar
15 264
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Jag har tagit över en hund vars ras jag tidigare var obekant med och slåss nu mot ögonbajset varje dag. Hunden i fråga är vit/ljusgrå...
Svar
5
· Visningar
4 929
Senast: SoffiProppi
·
Hundhälsa Förr sa man ju alltid att man inte får motionera valpar, att de bara ska vara ute och leka och absolut inte gå på promenad. Nu har man...
Svar
6
· Visningar
1 413
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Hunden är pigg och glad förövrigt men hon har matvägrat sedan i morse samt att hon nekade maten ikväll också. Hon visar tydligt och ofta...
Svar
4
· Visningar
3 961
Hundhälsa Jag har idag varit hos veterinären för att dra infekterade tänder på min lilla hund som nyligen fyllt nio år. Innan operationen så...
2
Svar
20
· Visningar
21 418
Hundhälsa 2 hundar. 6 resp 9 år gamla. Inte kinkiga. Fodret ska ha kyckling som bas då den ena hunden går bäst på det. ( känslig mage) Max 600 kr/...
Svar
2
· Visningar
698

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka