Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Nån som provat XXL's foder ? Nyöppnad affär alldeles bredvid där jag bor .. vet inte om jag får länka ( antagligen inte , men provar...
Svar
3
· Visningar
705
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Hundens ena klo är alldeles för inåtväxt så ska ringa tid till veterinären imorgon så de får fixa klon. Då han är som han är vid just...
Svar
7
· Visningar
1 169
Senast: astronaut
·
Hundhälsa Mina föräldrar och närmsta släkt funderar på att hyra stuga i Danmark till sommaren. För att ta med hunden måste jag fixa pass och...
Svar
3
· Visningar
603
Senast: Carolininen
·
Hundhälsa Min dotters golden har fått små utslag på nosryggen, örats utsida. Ser ut lite som små blåsor med skorpa på. De verkar inte klia och han...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: Lejonelle
·
Hundhälsa Min pojkväns föräldrar har börjat ge sin hund glutenfritt foder och finner det positivt. Även jag äter glutenfritt så gott jag kan och...
Svar
13
· Visningar
1 343
Senast: Picky
·
Hundhälsa Jag är väldigt noga med hundarna,och "visiterar" dom,känner efter knölar,kollar i munnen,går igenom tassarna så dom inte fått in något...
Svar
6
· Visningar
4 868
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Min 4 åriga mallehane har på kort tid fått väldigt många vita prickar i pälsen. Bland annat bakom öronen, på kinden, vid manken och...
Svar
7
· Visningar
9 264
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag har en niomånaders pojke som, tycker jag, kissar väldigt mycket. Han är pigg och glad (läs extremt vild) så jag tror inte det är...
Svar
7
· Visningar
1 334
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Min unghund fick för en dryg månad sedan diagnosen uremi, troligen är det ett medfött fel som gjort att hennes njurar nu inte fungerar...
Svar
3
· Visningar
1 286
Senast: blizz
·
Hundhälsa Det värsta som någonsin kunnat hända har hänt. Åkte i onsdags till ett djursjukhus i annan stad för att göra en lungundersökning då man...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 210
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Min äckelhund älskar dypölar att dricka ur, vattenpölar, geggvatten och lera från hagar vid ingången, stillastående diken, dricker med...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: Aliil
·
Hundhälsa Har en åttaårig portugisisk vattenhund som jag för cirka tre veckor sedan upptäckte några skorviga utslag på. Gick ett par dagar och vid...
Svar
11
· Visningar
3 924
Senast: nilie
·
Hundhälsa Min blandrastik Tikka som är 12 +(2/10) har blivit gammal ! Har alltid varit en allert, pigg och glad hund men åldern tar ut sin rätt...
Svar
2
· Visningar
908
·
Hundhälsa Vet att det nog finns en del sådana här trådar sedan tidigare, men ändå. Min hund är sjuk och kommer att behöva avlivas inom en snar...
Svar
7
· Visningar
1 644
Senast: blizz
·
Hundhälsa Upptäckte i duschen att min kille hade ett område på frambenet som var extra rött, kom samtidigt på att han har gnagt extra där i...
Svar
6
· Visningar
7 563
·
Hundhälsa Fick åka in akut med Njuffen igår kväll. Något har hänt med hans nacke och han hade ont så att han skrek :( Fick lämna honom där för...
Svar
9
· Visningar
1 874
·
Hundhälsa Min 6-månaders valp har tappat alla sina mjölktänder utan större problem, men ena hörntanden har hängt kvar fast den permanenta tanden...
Svar
1
· Visningar
2 449
·
Hundhälsa Köpte idag glykosamin för häst och på förpackningen står det att det ska ges 20 g till 550 kg häst. Ska jag bara räkna så det blir rätt...
Svar
3
· Visningar
839
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Jag försäkrade valpen i "det dyra bolaget" och i den vevan bad jag också att få flytta över försäkringen för den vuxna hunden. Blev lite...
Svar
10
· Visningar
1 428
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min tiks valpar är en vecka gamla idag. Mot slutet av dräktigheten var hon inte längre rumsren, men det är ju förståeligt. Det tryckte...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: Belleboo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka