Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa I Tisdags var jag med Buffa till veterinären för en rejäl utredning vad det kan vara för tokigt med henne. Hon har ju länge varit...
Svar
3
· Visningar
913
Senast: Alfakrulls
·
Hundhälsa I väntan på veterinär som är bokad till på fredag tänkte jag ni kunde hjälpa mig att spåna. Har en liten Jackrussel tik 6år gammal...
Svar
7
· Visningar
777
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Vi har en snart 3 år gammal tik som tar till tänderna när det inte görs saker på hennes vis. Ex om vi ska gå ut och hon inte vill och...
Svar
15
· Visningar
1 483
Senast: igbest
·
Hundhälsa För ett par månader sedan fick min boxertik på fyra år en knöl, som veterinären sa att vi skulle hålla koll på, men inget vi behövde...
Svar
3
· Visningar
2 285
Senast: Zoya
·
Hundhälsa Visst är det inte förenligt med djurskyddslagarna att rasta en hund med bil? Även om hunden är lös?
Svar
16
· Visningar
6 134
Hundhälsa HJÄLP! Min valp som snart är 5 månader bajsar inne på natten. Oftast diarré :(:mad: Även kissar. Min unghund på snart 11...
Svar
2
· Visningar
1 175
·
Hundhälsa Jaha, mina hundar är dåliga på att hålla sig friska för tillfället... :( Stoja är svullen i ansiktet. Har inte gått över under dagen...
Svar
10
· Visningar
11 638
Hundhälsa En av mina hundar misstänker jag skulle behöva röntga sina höfter & armbågar redan nu. Anledningen till det är att jag misstänker att...
Svar
11
· Visningar
1 291
Senast: Mariona
·
Hundhälsa Det börjar bli dags att röntga Stoja. Var, är då frågan? Hur stor betydelse har det hos vilken veterinär man röntgar? Hd och ed är...
Svar
8
· Visningar
771
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Nu är hönsmamman i farten... Jag vet ju att mitt måndagsexemplar har en dålig höft och en bra höft och han har ett lite märkligt...
Svar
5
· Visningar
769
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Igår började det rinna lite grönt klegg från min hunds högra öga. Så långt ingen fara men sen blev det värre, vitan knallröd, lätt...
Svar
2
· Visningar
704
Senast: MikaTela
·
Hundhälsa .. och fötterna. Vår lille på 11 veckor har en tendens att bli lite överexalterad när man leker och börjar hugga i fingrarna. Säger man...
Svar
4
· Visningar
1 398
·
Hundhälsa Ni som har hundar med foderallergi, vad ger ni för foder. Hur snabbt har det hjälpt hunden när ni bytte från det foder ni hade innan...
Svar
15
· Visningar
1 827
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Har läst i många trådar om att högaktiva hundar som inte får den aktivitet de behöver kan reagera med en slags inlärd hjälplöshet...
Svar
10
· Visningar
1 436
Senast: Cornelia
·
Hundhälsa Har ni några erfarenheter av att kastrera hanhundar? Har sedan innan jag skaffade denna valp tänkt att han skulle kastreras då de...
Svar
1
· Visningar
697
Senast: Milosari
·
Hundhälsa När jag skaffade vår lilla hanvalp så tyckte jag att det var självklart att vi skulle kastrera honom. Vi skulle ha en sällskapshund och...
2 3
Svar
57
· Visningar
6 255
Senast: Migo
·
Hundhälsa Jag kommenterade en bild på FB där någon hade köpt massor av raketer. Härligt att se att folk bryr sig om andra än sig själva. :( Jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 046
Senast: Rouise
·
Hundhälsa Lilleman (whippetgrabb på 14v) ligger nu på intensiven på Blå stjärnan :( Han kan knappt gå eller stå och är supervinglig. När vi körde...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 918
Senast: phie
·
Hundhälsa Hamnade bakom en äldre dam med en kraftigt haltande hund. Damen gick mycket sakta men hunden gick ännu saktare bakom henne. När jag...
Svar
6
· Visningar
1 550
Senast: Sol
·
Hundhälsa Jag har köpt en valp som vid besiktningen vid 7 veckor var u.a, men nu valde jag att själv göra en ny besiktning på honom (10 veckor...
2
Svar
20
· Visningar
11 959
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar