Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund är en 4årig dobberman/ rottis blandning som idag äter Carrier Original. Hon håller inte riktigt hullet med det fodret och jag...
Svar
3
· Visningar
942
Senast: SunDown
·
Hundhälsa Ni med hundar som har artros, hur ser aktiveringen ut? Igår var vi inne hos vet och fick konstaterat att hunden har artros i v.b. Detta...
Svar
6
· Visningar
1 219
Senast: Tjôta
·
Hundhälsa Hej! Har en DSG på 7år i April och hon haltar nu bak. Ska såklart åka till veterinären men tänkte bolla lite tankar med er under...
2
Svar
24
· Visningar
4 087
Senast: Fragile
·
Hundhälsa Tänkte börja ge min dvärgpinscher färsk foder då hon är väldigt kräsen på torrfoder. Pillar mest i det. Vad är fördelar/nackdelar...
2
Svar
38
· Visningar
6 516
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Ni som har löptikar och bor i lägenhet, hur gör ni städar ni trapphuset? Har en ganska stor hund och ibland kommer det lite blod...
Svar
13
· Visningar
1 648
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa I lördags morse avlivade vi vår NewFoundland Akilles. Jag postade en tråd kring jul när han var inlagd för ett förmodat diskbråck i...
Svar
6
· Visningar
7 054
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Vår underbara svarta panter Maya har fått klåda över kroppen, länderna och tassarna är jobbiga. Vetten hittar inga speciella fel utan...
Svar
4
· Visningar
1 563
Hundhälsa Lilla Ivan har börjat tappa färg. :eek: Han ser verkligen förjävlig ut. Det började med nosen, nu är även hakan och läpparna blekta...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
41 871
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Upptäckte idag en ganska stor knöl vid en av hennes nedre spenar. Misstänker givetvis tumör. Ska ringa veterinär direkt på måndag men...
Svar
10
· Visningar
1 954
Senast: martha
·
Hundhälsa Mamma och pappas tik verkar ha jobbiga löptider, finns det nåt sätt man kan lindra det på? Hon går ofta runt och flåsar, ligger och...
Svar
4
· Visningar
1 112
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Hej. Provar detta forum för o se om någon kan ha en susning? Har en liten blandras, chihuahua/pekignes, 3 år gammal, tik. Väldigt...
Svar
17
· Visningar
3 260
Senast: Pigan
·
Hundhälsa Just nu är jag arg, bortom ord. Pappas tik har varit lite loj i nästan en månad nu, kom efter löp. Hon är 6 år gammal så det första...
2 3
Svar
50
· Visningar
13 220
Senast: Hellas
·
Hundhälsa Ja, hur tar man egentligen det svåraste beslutet man kan ta, att bestämma över någons liv. Nu tänker jag speciellt på yngre hundar och...
2
Svar
30
· Visningar
27 353
Senast: saddi
·
Hundhälsa Fick häromdagen reda på att min hund har patella i höger bak. Hon är symtomfri och det upptäcktes därför av en ren slump. Hunden är...
Svar
19
· Visningar
12 225
Senast: Picky
·
Hundhälsa I tisdags kräktes min hund ganska många gånger under dagen, några få gånger i onsdags och i torsdags kom det upp ett par gånger på...
Svar
3
· Visningar
1 308
Hundhälsa Har tid på Västra Djursjukhuset kl 19! Vår 7,5 år gamla flathane kissade blod idag. Normal mängd men strålen var något försvagad och...
2
Svar
38
· Visningar
25 564
Hundhälsa Sjuka importerade gatuhundar kan komma att vägras behandling på Norges Veterinärhögskola. http://pluss.vg.no/2013/12/30/1472/oj3q0l
Svar
4
· Visningar
864
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Min valp blev 11 veckor i måndags. Hon fick sitt vaccin 18 december, så ska ha sprutan 18 januari? Kan jag ta den imorgon? Då jag får...
Svar
18
· Visningar
1 207
Hundhälsa Har tänkt att skaffa en klippmaskin till min hund som måste hållas korthårig pga att pälsen tovar så otroligt mkt:/ Har klippt med sax...
Svar
8
· Visningar
2 434
Hundhälsa Inte trevligt om det stämmer. http://www.cutiepiepolly.se/2013/06/5-fakta-du-inte-visste-men-borde-veta.html?m=1
Svar
12
· Visningar
2 188
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka