Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ikväll när jag kikade igenom hundarna så upptäckte jag att ynks ena öra är jättetjockt, rött och det rinner vätska ur det.. Även...
Svar
12
· Visningar
2 468
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Har fått totalt hjärnsläpp... vilka dagar i löpet brukar tiken höglöpa? Jag vet att det är individuellt, men som en riktlinje?
Svar
3
· Visningar
1 600
·
Hundhälsa Såhär är läget, jag har idag en Papillontik på 1 år som har en del inte så roliga beteenden för sig. Fröken har nämligen stora sociala...
2
Svar
26
· Visningar
3 674
Senast: Kakis
·
Hundhälsa På TV4 går ett program nu som visar en av dom viktigaste orsakerna till att köpa hund från en SERIÖS hunduppfödare. Dom besöker en...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
17 911
Hundhälsa Hej. Idag har jag varit på klinik och fixat min lilka tants tänder. Några behövdes dra ut. "/ Sitter nu här och är lite allmänt...
Svar
9
· Visningar
7 076
Hundhälsa Jag har på senare tid låtit min hund gå på löpband , dagar då jag inte orkar /hinner/vädret är hemskt, så ställer jag henne på löpbandet...
2
Svar
39
· Visningar
5 364
Hundhälsa Jag sprang över den här bilden tidigare idag, , vilken visar olika bett. Jag har hela tiden tänkt att Ladda har ett överbett...
Svar
10
· Visningar
2 416
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Har under ett par månader åkt fram och tillbaka till veterinären med min hund. Först var det torra pga torra och hårda krustor hela...
Svar
4
· Visningar
2 009
Hundhälsa Min vovve har känsliga tassar och denna vinter har inte alls varit bra för hennes tassar. allt salt dom vräkt ut och hon är inte van att...
Svar
13
· Visningar
5 440
Hundhälsa Nu är sambon på väg till djursjukhuset för fjärde gången på åtta dagar. Hunden har en kraftig infektion efter urinstensoperation och det...
2 3
Svar
56
· Visningar
6 713
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa Min lilla har troligtvis drabbats av detta. Svansen hänger, hon har ont i den och jag ringde veterinären och förklarade läget ( hon var...
Svar
19
· Visningar
4 980
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Min långhåriga schäferpojk har fått en sån hiskelig päls sedan han blev kastrerad. Visst är han supervacker, men borstningen är en...
2 3
Svar
50
· Visningar
14 554
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Jag har inte möjlighet att Barfa/ge färskfoder till min hund nu då jag inte har plats för en större frys, ska flytta till hösten och då...
2
Svar
32
· Visningar
11 348
Senast: Lona
·
Hundhälsa Min tik kastrerades den 18 december förra året. Hon syddes stygn som ska lösas upp av sig själv. Och de flesta har försvunnit utom 2st...
Svar
1
· Visningar
829
Hundhälsa Var iväg till veterinären i dag med ena vovven då han kissade nästan rent blod i morse. Vi trodde på stenar,men efter både röntgen och...
Svar
19
· Visningar
6 819
Senast: Dandylinn
·
Hundhälsa Min älskade pojk blir 11 år nu den 13/5. Jag hade räknat med att vi skulle få ta bort honom när han var runt 8 pga att höfterna skulle...
Svar
8
· Visningar
1 803
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Hur får man en vuxen hund att sova hela natten? Sista riktiga promenaden är runt 19, kvällskissen nån gång runt 23-00 och vi kliver upp...
2
Svar
34
· Visningar
25 238
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Såg precis en stor blöt fläck efter hunden, ingen god doft, luktar ruttet och ibland luktar det rutten fisk i hela rummet.. Jag har sett...
2
Svar
24
· Visningar
10 162
Senast: Lona
·
Hundhälsa Hejsan! Har en 10-årig schäferblandis (mamma schäfer, pappa okänd) som den senaste veckan börjat bete sig ganska skumt. Han äter o...
Svar
6
· Visningar
1 149
·
Hundhälsa Förra veckan började jag fasa in min pudel på nytt foder. Han har tidigare ätit Hills z/d och nu köpte jag Acana som ska vara...
2
Svar
24
· Visningar
3 307
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar