Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund opererades i somras för "akut fistulerande analsäcksinflammation", båda analsäckarna togs bort. Jag reagerade på att det var...
Svar
3
· Visningar
2 785
Hundhälsa Jag gör en egen tråd då man inte får svar i allergitråden, så kanske folk ser det här snabbare. Det är några på forumet som varit i...
Svar
17
· Visningar
6 799
Senast: Picky
·
Hundhälsa För två år sedan fick vi ta över en vuxen hanhund. Han hade bott i hundgård i hela sitt liv men hos oss bor han inomhus. Till vår...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 430
Senast: Grana
·
Hundhälsa Min hund fick sina analsäckar tömda hos veterinären för mindre än en vecka sedan och sedan dess och sen dess har de börjat rinna till...
Svar
1
· Visningar
2 027
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Min mamma och hennes jagande man har en finsk stövare hemma (en riktigt barnslig sådan..). Här om dagen var jag och hälsade på då jag...
Svar
9
· Visningar
5 875
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Igår var vi in till veterinären i ett annat ärende och då upptäcktes ett blåsljud på hjärtat. Det gjordes röngten och det såg ett litet...
Svar
4
· Visningar
2 865
Senast: Got2Be
·
Hundhälsa Vår tik blir 8 år. Vi har bytt foder från torrfoder till färskfoder och nu har hon börjat tugga på plast! Hon tuggar aldrig på sånt hon...
Svar
18
· Visningar
2 614
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Jag kan börja med att berätta att han har börjat bajsa lite ute sedan min senaste tråd. Det är lite mildare väder nu och enklare att...
2
Svar
27
· Visningar
9 245
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Finns det något man kan ge en tik för att hon (mentalt) ska stanna i någon slags "löp-mode"? Min tioåriga tik har nämligen alltid...
Svar
5
· Visningar
3 390
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Varje gång vi jagar flugor här hemma blir hunden helt hysterisk, han nästintill hyperventilerar, gnyr och blir otroligt fjäskig. Jag...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Har hittat nåt konstigt i munnen på gamla hunden. Det sitter i ovankäken, under läppen, ganska långt framme. Det blöder inte, varar...
Svar
17
· Visningar
6 867
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Efter att ha läs ett flertal trådar om med frågor om det är rätt att lämna hunden själv hemma dagtid. Måste jag bara fråga! Alla...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
10 872
Senast: Illiana
·
  • Låst
Hundhälsa Eftersom min lilla vovva börjat tycka jag är jäääätte tråkigt när jag är borta hela dagarna och inte hinner aktivera henne som innan...
Svar
14
· Visningar
5 464
Senast: lillebill
·
Hundhälsa Älskade odågan lyckades med konststycket att dra sitt korsband i fredags kväll. Igår besökte vi veterinären som konstaterade att...
Svar
17
· Visningar
5 153
Hundhälsa Fin rubrik... Nu har vi iaf äntligen kommit igång med skidträningen och Basse har i år faktiskt kommit på att detta är riktigt roligt...
Svar
12
· Visningar
1 796
Senast: annakg
·
Hundhälsa Hej Har idag köpt nytt foder åt min hund, Hills j/p reduced calorie (stavning?). Men glömde såklart ta med mig ett sånt där mått...
Svar
2
· Visningar
742
Senast: supersara
·
Hundhälsa Hej igen gott folk! Jag har ju varit hos vet. med min Löwchen-tik, men antibiotikan tog inte bort nån hosta, precis som jag...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Vill ju ta med vovvarna och vandra. Och vill ju gärna inte ge torrfoder under tiden även om man inte har möjlighet till frysförvaring...
Svar
9
· Visningar
7 080
Hundhälsa Åå så himla irriterande:( Sambon åkte iväg för att hämta ut Stronghold då lillan förmodligen fått rävskabb. Hon väger 2kg och ska därför...
Svar
5
· Visningar
1 116
Senast: _Maria_
·
Hundhälsa Min ena hund (ridgebacktik, 5 år i sommar) har börjat tappa både muskler och hull. Hon har ätit samma foder och mängd i flera år och då...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
26 111
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18