Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Idag på förmiddagen var Nikita på råttjakt på eget bevåg men misslyckades lite vilket gjorde att råttan bet sig fast i nosen på henne...
Svar
4
· Visningar
2 148
Senast: falukorw
·
Hundhälsa Har äntligen fått hem min omplacering *lycka* och det har gått hur bra som helst. MEN den lilla killen är överviktig...Han är mindre...
Svar
9
· Visningar
1 374
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hej! Är det någon som har eller har haft Alaskan Malamute som familjehund och fått idén att raka eller klippa den? Hur har det...
Svar
15
· Visningar
5 245
Senast: Xoya
·
Hundhälsa Kom precis från stallet och jag tror min hund svalde en bomullstuss jag hade till hästen. En var iaf borta och hon såg väldigt nöjd...
Svar
8
· Visningar
10 252
Senast: Tora
·
Hundhälsa Har en DSG på 5,5 mån, en intensiv men smart och trevlig herre. Jag och sambon går på kurser med honom och idag var sambon på en...
Svar
5
· Visningar
2 784
Senast: Shannado
·
Hundhälsa Inser att torrfoder är hopplöst ute och nu är det såndär äcklig gegga i korvar som gäller av en himla massa bra orsaker. Det är viktigt...
2
Svar
23
· Visningar
4 516
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Och jag tycker att det är så hemskt jobbigt. Veterinären ska operera bort en juvertumör och jag oroar mig något så hemskt. Jag avskyr...
Svar
9
· Visningar
1 437
Senast: nilie
·
Hundhälsa Min lilla fryser jättemkt trots ett tjockt täcke( det gröna termomaster från hööks). Nu ska hon börja va ute länge med dagmatten i...
Svar
11
· Visningar
1 167
Hundhälsa Det har seglat upp en ny fantastisk produkt, Fresh Breath Clean Teeth Gel, som ska hålla hundarnas tänder fina utan tandborstning. Jag...
2
Svar
37
· Visningar
11 736
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Efter att ha avmaskad den vuxna med axilur en gång så gör jag aldrig om det. Hon blev så jäkla dålig och magen var inte stabil förrän...
Svar
15
· Visningar
5 401
Senast: Nethril
·
Hundhälsa Vad har era hundar för brister i kroppsbyggnaden som påverkar hunden negativt? Tänker på t ex för svag rygg, tunga öron, raka eller...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 716
Senast: Lona
·
Hundhälsa Vad ger ni till era chihuahuor? :) Skall man ha ett torrfoder framme hela tiden (som till en katt :o:p) eller skall man bara ge mat 2...
2
Svar
30
· Visningar
19 083
Senast: Domino_s
·
Hundhälsa Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med foder till hunden, det vi har nu är ok men jag funderar på om det kan bli bättre. Just nu äter...
Svar
16
· Visningar
1 444
Senast: Killaloe
·
Hundhälsa Vågar jag ge hunden tillagat harben? Är ifrån sadeln och är kött och annat gott kvar men vet inte om man får ge det?
Svar
5
· Visningar
615
Hundhälsa Blev lite fundersam över eftermiddagens avföring. Fina korvat i lagom mängd, sen kom där en klump med genomskinligt slem.:yuck: Bör jag...
Svar
4
· Visningar
9 168
Senast: Got2Be
·
Hundhälsa En väninnas hund är ibland väldigt hård i magen, det kommer tydligen plötsligt, och inte av att hunden ätit något särskilt som den inte...
Svar
7
· Visningar
4 953
Senast: hastflicka
·
  • Låst
Hundhälsa Jag tror att min valp kan ha blivit förkyld. Var hos vet och skulle vaccinera men hon misstänkte virus då hon låter vid andning...
2
Svar
31
· Visningar
7 997
Senast: Zoya
·
Hundhälsa Man får sig några tankeställare när man tittar på programmet och i allafall jag funderar på var gränsen går när det är vanvård och när...
2
Svar
29
· Visningar
9 289
Senast: Sol
·
Hundhälsa Lämnade precis in vår ens hund på djursjukhuset, idag ska han opereras pga urinsten. Några av er svarade i den andra tråden, men jag...
Svar
12
· Visningar
6 347
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa Jag har aldrig gett min hund något med lök i, för att jag lärt mig att det ska man inte göra. Men, nu när min kära mor var hundvakt så...
2
Svar
20
· Visningar
31 215
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar