Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hur sover era hundar? Gry har en plats nedanför sängen där jag lagt ett tjockt överkast hopvikt, på det ett täcke och sen en filt. Men...
2
Svar
21
· Visningar
1 370
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Vi har en riktigt tråkigt historia här nu. En man filmade sig själv när han hade sex med hundarna och skickade detta på snapchat till...
Svar
13
· Visningar
1 837
Hundhälsa Hej! Jag tidigare skrivit om min valp som har juvenil vaginit. Hon får återkommande urinvägsinfektioner pga detta. Hon är behandlad med...
Svar
16
· Visningar
3 496
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Hade varit intressant att se vad ni ger era hundar för foder och tillskott? Skriv gärna om ras, ålder och vikt Gärna bilder
2 3
Svar
57
· Visningar
6 694
Senast: nullo-modo
·
Hundträning Jag vet ju att många här är aktiva inom SBK eller är med i träningsgrupper och sånt så tänkte se ifall jag kan få lite hjälp härifrån...
Svar
15
· Visningar
1 076
Senast: Pipleksak
·
Hundavel & Ras Jag funderar skarpt på att skaffa mig en till hund kanske om ett år. Jag har några raser i åtanke, men tycker det är super svårt...
Svar
14
· Visningar
1 523
Senast: Tonto
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag är ny här och har suttit och bläddrat lite. Eftersom jag har två så kallade scandinavian hounds här hemma så har jag...
Svar
17
· Visningar
6 726
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Kanske inte passar jättebra i den här tråden men orkar inte riktigt skapa en ny tråd, för det är bara lite tankar såhär en långsam...
Svar
13
· Visningar
1 366
Senast: Raderad medlem 94602
·
R
Övr. Hund Vi ska äntligen skaffa en valp! Har tidigare haft hund men tagit dom som unghundar eller vuxna. Uppvuxen med hundar också så har alltså...
Svar
9
· Visningar
1 465
Senast: Tilly_85
·
Hundträning Som rubriken säger; hur sjutton lär jag min hund vett och etikett? Jag har en flat på 7 mån. Det är inte den första flaten i familjen...
2
Svar
35
· Visningar
10 829
Senast: Elhva
·
Hundhälsa Nya vovven har extremt segt analsäcksekret. Det är mer som talg och när man klämmer ut det så blir det som korvar istället för blött på...
Svar
4
· Visningar
903
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Mammas hund har varit hos uppfödaren som passat honom i ett par veckor då mamma varit bortrest. Uppfödaren har nu fått konstaterat att...
Svar
10
· Visningar
3 732
Senast: Sporthorse
·
Övr. Hund Har en valp av storvuxen ras. Beräknad vuxenvikt ca 40 kg. Hon är nu ca 16 veckor och har ätit valpfoder från Brit. Är dock inte nöjd...
Svar
7
· Visningar
1 213
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Hur ofta tar ni träckprov på era hundar och vad kollar ni efter då? Har ni både giardia och lungmask eller enbart standardanalys? Skriv...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 376
Senast: animalasia
·
Hundhälsa Hej, Är det någon som vet vad som är fel när en hund fäller extremt mycket? Den äter standardt extra men har fällt lika mkt på andra...
Svar
5
· Visningar
1 420
Senast: animalasia
·
Övr. Hund ...som ensam alltså. Hur är det? Vad är den stora skillnaden mot att bara ha en? Jag har tidigare haft två hundar i familjen men då har...
2
Svar
35
· Visningar
3 194
Senast: Viva
·
Övr. Hund Jag läser på SKK:s sida, men förstår inte riktigt.... Vad får man göra och inte göra med kastrerade hundar? Jag tolkar det som att en...
2
Svar
33
· Visningar
5 621
Senast: Liran
·
Övr. Hund Hittade inget inlägg för 2019 års hundår, så here we go! Vad är era planer för er och hundarna under nästa år? Och hur gick 2018 års...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 060
Senast: Sleepan
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är en av de där som funnits med i kulisserna under några år, läst mycket men inte skrivit så mycket själv.. Nåväl, nu står jag...
Svar
10
· Visningar
1 124
Senast: solan64
·
Hundavel & Ras Jag har bestämt mig för att ta en hund på foder, något jag har tänkt på i flera år men mina levnadsförhållanden har inte passat förrän...
Svar
13
· Visningar
1 752
Senast: LaMagia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka