Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Nu när det har blivit mörkt vill jag ha reflexer på Malte så vi (han) syns. Men jag hittar inte vad jag letar efter! I den bästa av...
2
Svar
30
· Visningar
2 699
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Vi fick tillökning av en bebis i familjen för några veckor sedan och har också en osäker, lättstressad terrierblandis. Första dagarna...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
18 059
Senast: Bapelsin
·
Övr. Hund Breeze har alltid haft väldigt tunn päls och genom åren har han hunnit samla på sig en hel del fläckar med avskavd päls. Armbågarna är...
Svar
15
· Visningar
1 562
Senast: Linda_A
·
Hundträning Tänkte sammanställa olika sätt att aktivera en hund, för att ha när fantasin tryter. Behöver fylla på så tar gärna emot alla tips ni...
Svar
4
· Visningar
991
Senast: hier
·
Hundträning Är det några här inne som föredrar visselpipa vid inkallning istället för röstkommando? För och nackdelar? Har en ganska oskriven...
2
Svar
30
· Visningar
4 203
Senast: Hyacinth
·
R
Hundavel & Ras Min pappa vill skaffa en hund nästa år då han blir pensionär. Vi har tidigare haft en finsk lapphund. Pappa har alltid sagt att han...
2 3
Svar
51
· Visningar
6 606
Senast: Lena_B
·
Hundhälsa Någon med erfarenhet av noslvalster? Har fått recept på stronghold nu, kommer det försvinner efter kuren eller är det svårt att bli av med?
Svar
4
· Visningar
806
Senast: Sporthorse
·
Övr. Hund Som rubriken lyder, vilken tycker ni är bäst? Idag cyklar jag med midjebälte för att ha händerna fria men hade gärna haft en...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: AlmostEasy
·
Hundhälsa Jag har varit aktiv här förut men vill vara helt anonym nu med nytt nick. Det här är otroligt jobbigt för mig. Har en hund av en liten...
2 3
Svar
54
· Visningar
8 878
Senast: Dorinda
·
Hundhälsa Min nya lilla Perla har kristaller i urinen och har nu börjat äta specialmat för att motverka det. Både hon, Poppy och Bella är dåliga...
Svar
2
· Visningar
1 043
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Vår 1-åringa Jack Russell-tik tuggar på saker. Allt, men mest mina saker. Hon tuggar sönder kontakter, vilket är livsfarligt för hon...
Svar
18
· Visningar
2 785
Senast: Kakis
·
Övr. Hund Vår valp på 15 veckor har börjat se lite faror. Miljötränat henne mycket men nu så ser hon lite spöken ibland. Kan vara att morra åt...
Svar
4
· Visningar
1 186
Senast: Migo
·
Hundavel & Ras Hej kära buke! Min pappa vill skaffa hund, det måste vara en jakthund, dock har ingen i familjen direkt hundvana sedan tidigare. Han...
2
Svar
24
· Visningar
7 789
Övr. Hund Med risk för att starta den mest onödiga tråden forumet sett tar jag ändå på mig det då jag håller på att gå under av nyfikenhet:D Min...
Svar
13
· Visningar
1 557
Senast: vallhund
·
Hundträning Hundskrället och jag har precis gått en introduktionskurs och vi båda älskar det! Vi kommer gå en fortsättningskurs i vår, det är...
Svar
6
· Visningar
993
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Hej jag har en tik på snart 15 år pitbull/sttforbullterier. När vi jobbar lämmar vi henne till svärfar som hon älskar. När vi hämtar...
Svar
6
· Visningar
1 343
Senast: marsve
·
Övr. Hund Någon som vet var man kan få tag i en sån här pälsklädd boll med en pingla/bjällra i. Jag har en själv men tror att den kom i nåt sånt...
Svar
2
· Visningar
572
Senast: igbest
·
Övr. Hund ....eller varför finns det så många till salu? Vi behöver en till bilbur till sambons bil. Eftersom det är en extrabur så tittade jag...
Svar
8
· Visningar
1 563
Senast: Monifa
·
Hundhälsa Någon som har någon erfarenhet eller några åsikter om det? Jag är av logistiska skäl benägen att byta foder - foderbilen verkar inte...
2
Svar
38
· Visningar
26 622
Senast: Varga
·
Övr. Hund Vad heter den? Batteridriven. Har försökt googla på ufo och bläckfisk, men får fel resultat. Den har några år på macken, men borde...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka