Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du gick mer än 50 min med en nykastrerad tik?Lite positivt är iallafall att Bella är lite mindre hysterisk över kastrationssåret även om jag fortfarande måste hålla henne under ständig uppsikt, Pärla äter äntligen med god aptit och igår kväll var vi ute och gick i 50 minuter och alla hundarna knatade på med glad energi för första gången på veckor. Det har hela tiden varit någon som har sackat efter. Pärla gick hela första halvtimmen innan hon ville bli upplyft vilket måste vara rekord för henne och när jag lyfte upp henne var hon knappt andfådd
Så här pendlar ständigt mellan hopp och förtvivlan
En lugn promenad och de blev kastrerade för en vecka sedan I vanliga fall hade det tagit en dryg halvtimme att gå samma promenadDu gick mer än 50 min med en nykastrerad tik?
Tillägg. Den som försöker komma åt såret klättrar på väggarna av överskottsenergi så jag kände att en lugn men lite längre koppelpromenad var bättre än en helt galen hund hemma. Håller ju henne såklart så stilla jag kan men jag kan ju inte sätta henne i burEn lugn promenad och de blev kastrerade för en vecka sedan I vanliga fall hade det tagit en dryg halvtimme att gå samma promenad
Ingen fara skulle jag sägaEn lugn promenad och de blev kastrerade för en vecka sedan I vanliga fall hade det tagit en dryg halvtimme att gå samma promenad
Det var ju en jättefin pinne! Dum matte som inte hjälpte tillLite snö och minusgrader idag. Underbart att kunna gå en rejäl runda utan att behöva duscha hunden efteråt.
Hunden hittade en lite för stor pinne, men ger inte upp i första taget. Hon hade hållt på en stund innan jag började filma.
Jo, det var jag! Så kul!Alltså @Silver Girl nu har jag tänkt ett bra tag på om jag kanske inte vet vem du är
Du blev möjligtvis inte påhoppad av en människa i söndags när du precis parkerat bilen och skulle ge dej ut på promenad med hunden, som lagt beslag på vallarna och lagt spår? För i så fall var det jag!
Jo, det var jag! Så kul!
För kännedom tänkte jag gå där i morgon också, men ni kanske inte lägger spår nu när det snöat ?
Har precis fått meddelanden från en bekant som påstår att jag i forum mm beskriver Ebrah som elak, att det inte verkar som om jag vill ha kvar henne och att alla kennelns hundar är idioter
Det kändes så jävla absurt att jag var tvungen att fråga om bekanting var full, men fick nekande svar. Herregud. Jag fattar absolut ingenting av det här...