Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ruben har alltid haft problem med sina tänder. De har suttit kors och tvärs i munnen, rejält underbett och tandsten på det trots...
Svar
11
· Visningar
1 947
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Har sökt på aktivering i forumet men får mest bara upp trådar med ”bruksaktivering”. Och det passar verkligen inte mig och min lilltös...
Svar
16
· Visningar
1 382
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej! Just nu ligger vår lilla tjej på 8 månader inne på djursjukhuset efter att ha haft ont i ryggen. De misstänker att hon har...
Svar
2
· Visningar
994
Senast: Billiemoon
·
Hundavel & Ras Jag har börjat kika på vad jag ska ha för nästa hund och kommer byta ras totalt, har en vallhund i nuläget och nästa gång vill jag ha en...
Svar
9
· Visningar
2 760
Senast: Puffindog
·
Övr. Hund Hej! Jag har märkt på min hund att hon tycker det är otroligt roligt att "leta efter husse eller matte i skogen" och har försökt googla...
Svar
18
· Visningar
1 784
Senast: attheedge
·
Hundhälsa Jag och min sambo funderar på att åka till Gran Canaria i november. Vi har två Chihuahua killar som vi har svårt att hitta hundvakt till...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
15 279
Senast: super
·
Hundhälsa Önskar ta del av era bästa tips på body till hanhund efter bukoperation. Även kluriga saker att förströ en smart hjärna med när stillhet...
2
Svar
21
· Visningar
2 014
Övr. Hund Har nån gjort det? Jag och en kompis funderar på att åka till Lofoten i sommar och resa runt med bil och gå dagsturer på lämpliga...
Svar
8
· Visningar
4 014
Senast: Acto
·
Hundavel & Ras Hej alla hundvänner! Det är så att jag väntar och planerar för att få hem en till flockmedlem inom det närmsta halvåret. Rasval är...
Svar
10
· Visningar
1 538
Senast: canine
·
Hundhälsa Dafne har tappat rösten! Jag har märkt de två senaste dagarna när hon skäller och pratar att rösten har varit dovare och nu på morgonen...
Svar
5
· Visningar
4 499
Senast: tuaphua
·
Övr. Hund Försöker hjälpa en vän att omplacera en hund. Har ni några tips på hur man gör?
2
Svar
22
· Visningar
3 070
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Jag blev så himla ledsen på kvällspromenaden idag. Eller tja, kanske inte så mycket ledsen som besviken. Det var så förbaskat kallt ute...
2
Svar
22
· Visningar
3 085
Senast: Sel
·
Hundhälsa Ska försöka göra en lång historia kort. Från det att vi hämtade vår 8 veckors valp så har hon haft ständiga problem med kisseriet. Hon...
Svar
7
· Visningar
2 983
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Börjar med att skriva att hunden ska till veterinär vid lunch idag för detta. Vår kastrerade hanhund på dryga 2,5 år har helt...
Svar
7
· Visningar
1 503
Senast: Bexzor
·
P
Hundhälsa Vår unga tik har varit dålig med veterinärbesök. Hon hade hittat ben i skogen så tarmen var full med ben :( När hon blev bra, hade hon...
Svar
13
· Visningar
1 285
Senast: prallan
·
  • Låst
Övr. Hund Det är väl lika bra att starta en ny direkt! Vi har dock inte så mycket att rapportera, två långa dagar på universitetet så jag och...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
187 748
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Jag och min man har länge velat pröva på husvagnssemester och köpte nyligen en mindre och äldre ”nybörjarvagn” - vi är ingen erfarenhet...
Svar
13
· Visningar
2 520
Senast: snorp
·
Övr. Hund Är bara lite spontant nyfiken på hur ni upplevde er hunds första löp. När löpte hon för första gången, hur länge varade det? Märkte ni...
2
Svar
22
· Visningar
3 980
Senast: russinbulle
·
Hundavel & Ras Jag kommer förmodligen skaffa en aussie från brukslinjer som nästa hund. Dock inte tidigare än 2021 men har börjat titta runt efter...
Svar
17
· Visningar
2 179
Senast: Bulldoozer
·
Hundhälsa Hej! Min snart 10 åriga tik, har fått något nytt för sig och börjat resa ragg endast längst bak vid svansen — EFTER HON ÄTIT. Hon är...
Svar
4
· Visningar
2 222
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka