Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min 18 månader gamla tik hade ett konstigt första löp i april förra året. Det började med tydlig svullnad och lite rött på pappret om...
Svar
13
· Visningar
2 475
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa N attöppen veterinär i sthlm?!
4 5 6
Svar
107
· Visningar
14 982
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Hej! :) Jag har skapat två trådar här på Bukefalos om vilken hundras jag ska köpa och valet landade på Rottweiler. Allt funkar jätte...
Svar
15
· Visningar
3 269
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Hej! Tänkte att vi kunde starta en tråd som handlar om det vi gör för att ta hand om våra hundars kroppar! Alltifrån dragträning...
2
Svar
39
· Visningar
2 448
Senast: linnsan
·
Hundhälsa I dag på förmiddagen så rök min och mammas tik ihop över en leksak, dom högg ifrån på varandra en gång, sen bröt dom. Tyvärr lyckades...
Svar
9
· Visningar
1 327
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Alla tikägare, nu vill jag veta hur era tikar beter sig innan löp. När ni är säkra på att "Nu är det dags". Ungefärlig tid innan ett...
2
Svar
21
· Visningar
55 872
Senast: mysboll
·
Övr. Hund Hejsan. Har en jämthunds kille ( 11 mån ) som tidigare i december 18 gjort en artroskopi i vänster armbåge fram. Han har alltid gått...
Svar
3
· Visningar
1 053
Senast: Delfinarie
·
Övr. Hund "Hittills i år har saneringsbolaget fått in cirka 6.600 råttanmälningar i Stockholm, vilket är nära 1.000 fler än under hela förra året...
Svar
15
· Visningar
2 009
Senast: MissFideli
·
Övr. Hund Jag har sedan jag var liten och mamma tränade räddning med vår dåvarande labrador varit helt såld på räddning med hund. Drömmen var att...
Svar
8
· Visningar
1 300
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras När vi var på mässan uppe i Stockholm så reflekterade jag över folks val av raser - vissa hade flertalet av samma ras (gissningsvis...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 159
Senast: glee
·
Hundavel & Ras Nu när jag har varit helt hundlös sen början av sommaren så känner jag att det suger i tarmen efter en hund igen. Sambon är inte riktigt...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
14 058
Senast: BobberiBoo
·
Hundavel & Ras Hej! Jag bor på en liten hästgård med mina föräldrar och med våra två hästar och två katter. Vi ska skaffa en hund och har verkligen...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
18 068
Senast: Bison
·
Övr. Hund Min hund är tyst hälla dagen och natten, kommer ut från kojan klockan 8-8,30 tittar in i huset genom altandörren i väntan på...
Svar
17
· Visningar
2 199
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Här är tråden för julhälsningar med fina, fula, gulliga, roliga, tokiga bilder 2019. God Jul från Minn och Viktor
2
Svar
24
· Visningar
1 705
Senast: cambodia
·
Övr. Hund Jag blir gråhårig på min heelervalp på 19 veckor. Hon vet sitt namn men kommer bara på inkallning om hon inte hittar något roligare att...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 521
Senast: linnsan
·
Övr. Hund Har en fundering ang. markeringar jag gått och tänkt på länge men inte haft någon att diskutera med så försöker här! Jag vill ha...
Svar
0
· Visningar
530
Hundhälsa Hej! Min fralla på 1,5 år har en operationstid i jan för patellaluxation. Han är extremt rädd för veterinärer och har separationsångest...
Svar
9
· Visningar
1 176
Senast: mackan
·
Övr. Hund Så, nästa helg är det dags för hundmässan i Älvsjö igen! Vilka bukefalister kommer dit? Ska ni tävla något, sitta i monter eller "bara"...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 540
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund Vilken bok skulle du rekommendera? :) Alla typer av böcker går hem!
Svar
6
· Visningar
883
Övr. Hund Förlåt för luddig rubrik! Jag sökte runt lite på skks köpa hund sajt och såg en kennel som delar namn med ett (visserligen utländskt)...
Svar
6
· Visningar
1 131
Senast: Millicent
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka