Hundsäng?

Min har denna och älskar den, skulle jag inte stänga dörrn till sovrummet skulle hon sova i den hela dygnet ;) *Länk raderad av moderatorn*

Köpte den för att ha ett värdigt alternativ till att sova i sängen, då hon fick flytta ner på golvet pga att jag blev rädd för fästingar när våren kom... Och hon älskar den. Dessutom är hon lite frusen och jag har så svalt i sovrummet så jag tycker det är perfekt att det är ull och möjlighet att ha täcke över sig. Jag bäddar ner henne varje kväll i våran lilla nattningsritual och hon sover så gott under locket :love:
Tuggar din hund på sina grejer? Jag har funderat på en sådan till stallet men min hund gillar att kampa och har käkar värdiga att "döda" allt i sin väg emellanåt ("oförstörbara" leksaker går på en kvart) så frågan är om den håller?

Senast ändrad av en moderator:
Tuggar din hund på sina grejer? Jag har funderat på en sådan till stallet men min hund gillar att kampa och har käkar värdiga att "döda" allt i sin väg emellanåt ("oförstörbara" leksaker går på en kvart) så frågan är om den håller?

Nä det skulle jag inte säga att hon gör. Hon har knappt haft sönder sina leksaker sen valptiden...

Liknande trådar

Hundträning Jag har upptäckt att min hund, som inte alls är en vaktig ras, har börjat bete sig lite vaktigt mot/för mig. Han vaktar mig mot barnen...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
13 607
Övr. Hund Hej! Jag har en 7 årig liten tik som är väldigt snäll. Jag har dock funderat på att skaffa en liten valp ganska snart. då jag har en del...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 710
Senast: Kiwiqueen
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 399
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
6 324
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama