Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund blev inlagd på djursjukhuset i morse efter att under en lång tid kämpat med anemi som veterinärerna inte hittar orsaken till...
Svar
4
· Visningar
1 739
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Jag vet att det är olika från tik till tik, men vilket sätt är säkrast att veta på?
Svar
18
· Visningar
48 923
Hundhälsa Jag funderar på att raka ned Ilo då jag flyttar till Budapest. Då det är varmare där och han lider av det då vi tränar lite hårdare, och...
Svar
16
· Visningar
2 244
Senast: mandaaa_
·
Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om det är någon mer som har tollare här inne? Jag har en 12 veckors valp här hemma, hennes ögon rinner rätt mycket...
2
Svar
26
· Visningar
7 889
Senast: nilie
·
Hundhälsa Skriver denna gång för att få råd om hur man gör en valp mer självsäker. Ända från början har vår lilla tollartjej varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
1 245
Senast: Lager
·
Hundhälsa Hittade idag en väldigt liten fästing (suttit i max 2 dagar) vid min hunds käke. Och den sitter mitt i ett öppet sår, antagligen har...
Svar
4
· Visningar
6 091
Senast: Gabbi
·
Hundhälsa Min lilla tös har fått diarré! :( började i onsdags natt med att hon kräktes och hade väldig diarré under torsdagen. Tyvärr jobbade min...
Svar
8
· Visningar
2 340
Hundhälsa Hunden har lyckats göra sig illa under nosen på något vis utan att vi märkt något. Vad som började med en rosa fläck som nu blivit lite...
Svar
2
· Visningar
12 795
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Känner mig väldigt uppgiven just nu. Problemet är att min hund har helt tappat förtroendet för främmande människor i hanteringen...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 732
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Lillan har slitit upp hela laret, bade ut och insida. Hon ar sydd och har fatt medicin (vetergesic, hon kunde bli high av det sa de, men...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 769
Senast: Zoya
·
Hundhälsa Ska jag ringa Faluns djursjukhus och boka in en tid for att kolla drenage, att det laker som det ska, och i storsta allmanhet halle ett...
Svar
15
· Visningar
1 377
Senast: Disen
·
Hundhälsa Har en CC som idag äter Arion large puppy, fin i hull och päls, men magen är sådär.... Lös ena dagen och ok nästa... Däremot är han...
Svar
5
· Visningar
1 203
Senast: ia_
·
Hundhälsa Hur normalt är detta? När jag klämmer på tikens spenar kommer det vätska ur, genomskinlig och tunn, precis som vatten. Det luktar inte...
Svar
4
· Visningar
9 152
Senast: Filbunke
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av dessa? Innehåller 95 % kött. Behöver ej förvaras i kyl/frys som oöppnad förpackning. Känns ju smidiga att ta...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Det är dags för min gamla fina bästa Nikita att få somna in... Men jag vet inte hur jag ska göra med mina andra hundar, har ni låtit...
Svar
11
· Visningar
1 145
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa Kompisens hund har precis konstaterats ha rävskabb! Mina två hundar har inte träffat honom överdrivet mycket, två gånger under de...
Svar
3
· Visningar
652
Hundhälsa Jag har sån enorm ångest inför morgondagens veterinärbesök. Min herre är en gamling på 11 år. Han är väldigt pigg och kry för sin ålder...
Svar
9
· Visningar
5 735
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Hunden är sex år gammal och har aldrig haft minsta magproblem förutom att han är opererad för magomvridning i feb-13, och att han (redan...
2
Svar
24
· Visningar
11 843
Hundhälsa Finns det torrfodersorter som är lite mer porösa och inte så hårdpressade?
Svar
5
· Visningar
690
Senast: nilie
·
Hundhälsa Hjälp! Min schäfer blev opererad för juvertumörer och de två sista juvrerna togs bort i buken. Hon läkte inget vidare, då hon lyckades...
Svar
3
· Visningar
963

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka