Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hej nu är det så att våran hund är sjuk han har har en stor bula vid halsen . Vet ej vad det är men den är stor som en tennis boll han...
Svar
12
· Visningar
1 083
Senast: annie_cool
·
Hundhälsa Min tik har fått en ny idé i vintertid - hon går och slickar i sig grus under promenaderna. Det känns inte ett dugg hälsosamt och jag...
Svar
10
· Visningar
19 308
Senast: Turali
·
Hundhälsa Finns en annons på en annonssida ute nu på en nakentik som är 6 år och har 50 avkommor (som merit?) Är det verkligen normalt...
2
Svar
23
· Visningar
2 649
Senast: Ioxia
·
Hundhälsa Då var det tyvärr dags igen. Nike haltar illa på sitt ena framben och vi ska i morgon till SLU i Uppsala för att ortopeden ska kolla +...
Svar
0
· Visningar
451
Senast: Mayalv
·
Hundhälsa När Bruce var liten valp började vi ha klosaxen närvarande ofta. Vi klippte någon klo om dagen. Det gick utmärkt till en början men när...
2
Svar
23
· Visningar
4 387
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Har en kortnoshane på foder som har andningsproblem. Träffat en veterinär lite snabbt som är bra på kortnoshundar och han sa direkt att...
Svar
13
· Visningar
1 378
Senast: kol
·
Hundhälsa Nu behöver jag verkligen eran hjälp angående valpköp! För två veckor sedan tog vi en valp på prov, och allt har fungerat kanon. Han är...
Svar
19
· Visningar
2 129
Senast: Disen
·
Hundhälsa Min tik löpte i februari och var sedan skendränkning (främst slö) men är nu sen en månad tillbaka sitt vanliga jag igen. Jag har sett...
Svar
3
· Visningar
9 057
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Vi har en finsk lapphund med rejäl päls, och vi har märkt att värmen påverkar henne mycket såhär års. Därför köptes en trimmer in, och...
2
Svar
29
· Visningar
5 871
Hundhälsa Min CC-tik född feb 2012 är opererad för korsbandskada. En rejäl smäll som slet av korsbandet till 75%. Opererades TPLO på Blå stjärnan...
Svar
8
· Visningar
2 903
Hundhälsa Hunden käkar numera färskfoder, vilket hon älskar. MEN många av dem luktar ju något så fruktansvärt illa och det känns som att hela hon...
Svar
9
· Visningar
3 505
Hundhälsa Min hund har kliat av rättså mycket hår på ena örat så det syns ca 5x3cm hud på öronlappen. Och innan har det varit ljus hud men idag...
Svar
6
· Visningar
1 383
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Igår gick Devon BPH! Det var jättekul men varmt. Jag är jättenöjd med resultatet, jag trodde att han skulle få mycket sämre betyg än vad...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: Illiana
·
  • Omröstning Omröstning
Hundhälsa 8 årig rottweiler tik . Sterileserad ca 4 årsedan. Äter i dag ett foder halla aktiv 30/15 tror jag det var . Funderar på om man skall...
Svar
4
· Visningar
739
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag har för ett tag sen gått över till färskfoder (voh) åt mina hundar och är väldigt nöjd. Pälsen har blivit fin och dom äter bra (hade...
Svar
8
· Visningar
869
Hundhälsa Skroffan (sexårig cairnterrier) har fel på njurarna vilket gett tandsten och lite parodontit. Hon kollade tänderna under narkos för ett...
Svar
10
· Visningar
987
Hundhälsa Hur kan jag jobba med konditionsträning när jag själv inte klarar att springa eller cykla? Promenader i rask takt ger en bra...
2
Svar
31
· Visningar
2 931
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Hej nu börjar det bli varmt ute och våran hund Attjo som han heter han är en lagotto och har mycket tjock blir lätt varm ute när det är...
Svar
13
· Visningar
1 159
Senast: annie_cool
·
Hundhälsa Hailee blir 11år i höst... Jag sa i vintras att jag inte kommer utsätta henne för en vinter till. Hon har lite pålagringar i haserna och...
Svar
4
· Visningar
827
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa 7 år gammal omplacering som tydligen skäller och ylar när hon är ensam hemma. Hon har inte varit det i nån större utsträckning sen hon...
Svar
9
· Visningar
958
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII

Hund, Katt, Andra Djur