Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min tant fick ju diagnosen spondylos i ländryggen och artros i höfter och armbågar hos vetten och blev satt på Previcox eftersom hon...
Svar
5
· Visningar
14 104
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Jag förstår ingenting. Min hund blev väldigt trött för någon månad sedan och hade kraftig blodbrist. Hon fick blodtransfusion direkt...
Svar
2
· Visningar
5 474
Hundhälsa Funkar det? Vi håller på att renovera ett hus och enligt planen ska det bli en spiraltrappa upp till övervåningen vilket gör mig lite...
Svar
4
· Visningar
1 926
Hundhälsa Kan man använda bärnsten som är i ett damhalsband, har ett efter min mamma som jag skulle kunna ta isär och göra till hundarna så kommer...
Svar
13
· Visningar
4 047
Senast: XiwT
·
Hundhälsa Behöver lite tips och råd! Har köpt sommarstuga utan närliggande grannar, och hunden (JRT) ska såklart vara ute så mycket det bara är...
Svar
10
· Visningar
5 427
Hundhälsa Är det någon som har ett bra tips på myggmedel till hunden? Vi är ute och vandrar en hel del runt omkring i uppland på helgerna nu under...
Svar
3
· Visningar
4 826
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Hej! Jag har en fråga till er med god foderkunskap. För två veckor sedan hämtade vi hem vår tollarvalp från uppfödaren, hon var då 9...
Svar
7
· Visningar
887
Hundhälsa Ila har haft ett sår på ena trampdynan som visserligen läker fint men jag tänker att det kommer vara lite känsligt för slitage ett tag...
Svar
3
· Visningar
611
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Hej! Jag läser runt lite på diverse hund-forum men har inte postat så mycket själv än. Här kommer min första förfrågan: var kan man...
Svar
10
· Visningar
2 934
Senast: mauxdivers
·
Hundhälsa Är ganska nybörjare på hund. Hade på 90 talet en berner men annars har jag varit hundlös fram tills nu. Och utvecklingen har tydligen...
Svar
11
· Visningar
2 028
Hundhälsa Nu ger jag verkligen upp. Mina hundar (en whippet på 3 år och en italiensk vinthund på 9 år) får idag enbart färskfoder, men det funkar...
2
Svar
34
· Visningar
7 064
Senast: Amk
·
Hundhälsa Jag har, vad jag tror, ett lite annorlunda problem med min hund. Jag har en blandrashund av mellanstorlek, en tik på 8 år. Ibland har...
Svar
2
· Visningar
633
Hundhälsa Jag tänkte cykla till stallet. Det är 6 km enkel väg, ca 1 km asfalt och där kommer hundarna vara i koppel. resten är grusväg och då får...
Svar
4
· Visningar
1 474
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Hej Jag vill berätta att min hund har höjda levervärde sedan 1,5 år nu, vi har fått svaret på levern biopsi. Biopsi visade svullna...
Svar
7
· Visningar
993
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Om man får reda på att en person som har djurförbud har skaffat nya djur, i detta fall katter och hundar, hur och var anmäler man det...
Svar
3
· Visningar
648
Senast: Skogstokig
·
Hundhälsa Jag har nu ännu ett litet dilemma i mitt hundliv... Jag har sedan start varit lite anti-halsband. De används vid finare tillfällen och...
Svar
6
· Visningar
2 241
Hundhälsa Jag har en skendräktig tik här hemma, det är inte första gången hon är skendräktig men det jag funderar över är om det är vanligt att de...
Svar
9
· Visningar
3 988
Senast: igbest
·
Hundhälsa Min gamling kom i en liten konflikt idag med en väns hund. Tyvärr blev de båda bitna/rispade, ingen större fara, men bettet på min hund...
Svar
5
· Visningar
1 343
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Jag ska snart köpa in viktmanschetter till min "lilla" vovve efter att ha snackat med vår veterinär. Hon sa att sålänge man tog det...
Svar
4
· Visningar
1 973
Hundhälsa Jag blir inte klok på detta. Tror det är tredje gången under ilos liv, han är 3år, som han blir halt på samma ben.. Han är tidigare...
Svar
17
· Visningar
1 643
Senast: vix
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka