Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Igår har det rensats upp en sprucken menisk och tagits bort plattan efter korsbandsoperationen på Fiffi. Natten innan ville hon inte...
Svar
9
· Visningar
9 893
Senast: Luff
·
Hundhälsa Jag blir galen! Letar och letar på SKKs hemsida efter regler kring giltig vaccination för tävling men hittar verkligen ingenting! Jag...
Svar
10
· Visningar
1 730
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Hej! Anledningen att jag skriver är för att jag undrar om någon kan ha en aning varför min valp på ungefär 4 månader plötsligt har...
Svar
8
· Visningar
16 957
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Da jag fatt flera privata forfragningar hur saret utvecklar dig tankte jag att det kanske kunde vara interessant for manga har att se...
Svar
11
· Visningar
1 469
·
Hundhälsa .. på tik efter kastration. Så många som 20% drabbas, har jag läst nånstans. Vad beror det på? Har det med hormonförändringen att göra...
Svar
2
· Visningar
606
Hundhälsa Jag vet att det finns i Malmö men kanske ni vet närmare till Eslöv? Jag läste något om den i Höör men ingen svarade när man ringde. Vi...
2
Svar
27
· Visningar
6 559
Senast: rahl
·
Hundhälsa Jag har en hund som nu visar tydliga symptom på smärta i eller vid pungen. Inget synligt men vi tycker att den har blivit större men det...
Svar
8
· Visningar
6 821
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Jag vet att det redan finns trådar om just vilket hundfoder som är "bäst" och jag har läst dem alla men ändå inte riktigt hittat rätt i...
2
Svar
38
· Visningar
10 672
Senast: nilie
·
Hundhälsa Princess Diva har opererats igen och har en hel hog smartstillande. Om hon fortfarande har ont i natt, kan jag ge henne en extra metacam?
Svar
2
· Visningar
1 203
·
Hundhälsa Hej! Jag har en Finsk lapphund på lite över två år som jag adopterade i vintras. Har läst på mycket om rasen både innan och efter...
Svar
8
· Visningar
17 894
Senast: sofiafii
·
Hundhälsa Nu nar Lillan ar pa antibiotica, massor av smartmedicin, och inte ror sig mer an nagra steg at gangen har magen klappat ihop. Fast...
Svar
11
· Visningar
1 142
·
Hundhälsa Min hund konstaterades att han har kronisk magkatarr (biverkning av Previcox) och äter nu Omeprazol och Pepcid. De neutraliserar ju...
Svar
8
· Visningar
1 856
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Jag sitter i en lite tråkig sits just nu och är väldigt rådvill. Min vovve ,JRT, som är 9 år blev dålig runt midsommar då han fick en...
Svar
2
· Visningar
870
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Jag var ju lite besviken på Ilos kropp då han rakades. Hade önskat lite mindre hull och mer muskler. Därför har jag tagit det som...
2
Svar
23
· Visningar
4 116
Senast: Migo
·
Hundhälsa Min Princess ar just nu hemma pa permission, jag raknar med att hon kommer hem for gott om 3-4 dagar. Hon har jordens diarrhea av den...
Svar
5
· Visningar
868
·
Hundhälsa Jag har en schipperke som nu är 10,5 år gammal. Sedan 2 år bor hon hos mina föräldrar, då separation i samband med hästköp och mina...
Svar
12
· Visningar
5 257
Senast: stjarnfrugt
·
Hundhälsa Hej. Jag har en bullmastiff tik på 6 år och för fem dagar sedan så upptäckte jag att hennes lymfkörtlar svullnat upp, dom vid käken var...
Svar
0
· Visningar
6 829
Senast: Wirro12
·
Hundhälsa För att göra en lång historia kort. Valpen har klåda sen 6 veckor tillbaka (han är 17v idag). Först trodde vi att det var foderallergi...
Svar
14
· Visningar
1 670
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Nu börjar jag bli orolig (överbeskyddande jag vet) men Seke har inte ätit på hela dagen. Han äter alltid allting och kastar sig över...
Svar
2
· Visningar
688
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Undrar över om någon här har hund som fått den diagnosen? Som har lite mer info om detta. Har googlat, men tycker att det inte går att...
Svar
1
· Visningar
450
Senast: Blueberry
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka