Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa http://www.petfoodindustry.com/52833.html#.U75oWo1yc5A.facebook
2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 930
Senast: nilie
·
Hundhälsa Min älskade lilla rottis tjej har fått juvertumörer, hon opererades i förra veckan och jag fick provsvaret från patologen rätt snabbt...
Svar
10
· Visningar
7 604
Senast: Luff
·
Hundhälsa Är det någon här som har koll på det finska mentaltestet? Vad för poäng som kan räknas som bra/godkänt? har försökt googla men hittar...
Svar
7
· Visningar
2 672
Senast: Tibialis
·
Hundhälsa Min gamla hund har börjat kräkas på morgonen, sisådär mellan 04-05, extremt uppskattat... Det är galla och jag misstänker att det helt...
2
Svar
28
· Visningar
10 403
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Det kan inte bara vara jag som tycker det är jättekul att se då och nu bilder :) Börjar med min egna lilla spillevink :P 24 Juli 2013...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 833
Senast: Askur
·
Hundhälsa Ja det ar ju svart nar det ar varmt och saret ar pa ett stalle dar det inte luftas. Det ser fint ut, men vatskar lite precis i vecket...
Svar
5
· Visningar
7 366
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Jag har en liten fundering angående en förmodad parasit. En hund i min närhet hade en liten svart mask som stack ut ur huden vid...
Svar
2
· Visningar
1 315
Senast: xfie
·
Hundhälsa Jag blir så jävla less ang min sjuka hund. Det började här i vår att min hund (efter långvarig trötthet som inte visade sig bero på alla...
Svar
19
· Visningar
4 945
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Alltså jag vet inte vad jag ska ta mig till med min hund. Vi tror att han lider av separationsångest. Det spelar ingen roll hur...
Svar
8
· Visningar
1 097
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Har fått en ny lägenhet. En stor 2a. Men den är på 3e våningen utan hiss. Har en mops på 9 månader och en dp på 5 år. Båda är friska...
Svar
6
· Visningar
1 266
Senast: Is
·
Hundhälsa Operationen var i måndags och allt har sett kanon ut. Nu vätskar ena såret. På en lördagkväll naturligtvis när jourvet är 5 mil bort...
Svar
4
· Visningar
3 892
Senast: Luff
·
Hundhälsa Ja hur tusan ska vi göra för att det inte ska glida ner? När inte ens veterinären lyckas. Hunden har skadat ena trampdynan, det är...
Svar
5
· Visningar
997
Senast: Freeride
·
Hundhälsa Hej alla! Har en liten fråga som jag vill ställa innan jag blir idiotförklarad av en veterinär. Fick hem en underbar och pigg liten...
Svar
15
· Visningar
4 857
Hundhälsa En klart rörande artikel om den sista dagen..... http://www.expressen.se/husdjur/folj-hundens-sista-dag--och-grat-med-oss/
Svar
0
· Visningar
404
Senast: swemale
·
Hundhälsa Jag har alltid drömt om att köpa en vit herdehund och direkt jag flyttar hemifrån är planen att skaffa en. Jag har läst på ett flertal...
Svar
6
· Visningar
2 278
Senast: bollen__
·
Hundhälsa Min hund ska medicineras varje dag resten av sitt liv, 07 på morgonen och 19 på kvällen och det är noga med att tiderna blir rätt. Jag...
Svar
8
· Visningar
1 079
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Är det vanligt? Tiken sövdes igår och röntgades med kontrastvätska för att kolla på urinledaren, allt var okej där och efter hon kom...
Svar
4
· Visningar
6 638
Senast: Emuliiaa
·
Hundhälsa För att göra en mycket lång historia kort(are) har jag och min sambo för tre år sedan tagit på oss en omplaceringshund som då var dryga...
Svar
5
· Visningar
1 559
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Knölen på min tiks armbåge är med största sannolikhet malign. Hon fick för 2-3 år sedan en knöl på armbågen. Veterinären bedömde att det...
Svar
4
· Visningar
1 738
Senast: domesticus
·
Hundhälsa Jag har en bekant som har det väldigt jobbigt med sin hund. De känner nu att de inte orkar längre och jag vill gärna kunna råda och...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 046
Senast: Narcissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar