Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min tik började löpa i onsdags, inte så hon blödde, men svullen vulva och lite blodblandade ”flytningar” som det brukar vara innan det...
Svar
0
· Visningar
3 485
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Jag och mitt ex gick isär för ett år sedan och har nu kommit överens om att han ska få ta över en av ”Våra” hundar. Hunden har dock...
Svar
15
· Visningar
1 332
Senast: Sezziyanen
·
Övr. Hund Ni med mindre hundar, i vilka situationer lyfter ni upp era hundar? Jag bär inte på min hund normalt sett, men samtidigt är hon van vid...
2
Svar
21
· Visningar
2 148
Senast: Takire
·
Hundträning Hej! Jag är ny här på forumet, och jag behöver lite tips & råd angående miljöträning med min schäfertik på 6 år :) Hon är en...
Svar
7
· Visningar
1 243
Senast: Lillapyret
·
Hundhälsa Hej! Jag har en valp på 5,5 månad han är en blandning mellan cavalier king Charles och biewer terrier. I början när vi hade hämtat honom...
Svar
11
· Visningar
969
Senast: tanten
·
Hundträning Jag har en chihuahua hane på 4 år som sen valp varit försiktigt och osäker och alltid behövt mycket stöd. Har i vissa situationer blivit...
Svar
2
· Visningar
1 102
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Någon här som har en eller känner någon som har en norsk lundehund? Är väldigt intresserad av rasen och vill gärna veta mer. Hur den är...
Svar
0
· Visningar
590
Senast: Mei
·
Hundträning Har funderat på en sak i många herrans år och tänkte höra om det jag kommit fram till är något som andra känner igen sig i. Jag tränar...
Svar
15
· Visningar
1 549
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Vår 4-åriga hund som varit vår i 2,5 år har atopi. Allt började på en höst då han kliade och tvättade sig för ofta för att det skulle...
Svar
10
· Visningar
2 696
Senast: Happimess
·
Hundhälsa Är det någon här som har erfarenhet av utslagen framtand? Jag upptäckte att min 6-åriga vovve plötsligt saknar en framtand, och vid...
Svar
12
· Visningar
2 190
Senast: calm
·
Hundhälsa Hej. Hade vår 10-åriga Jack Russel-tik inne för ett tag sedan för borttagning av tandsten och extraktion av 2 st tänder. Sövdes under...
Svar
9
· Visningar
1 945
Hundhälsa Hej Det här är mitt första inlägg här. Jag har en engelsk cockerspanieln som är 6 år och 9 månader. Han har haft någon konstig...
Svar
4
· Visningar
4 241
Senast: Oberon 13
·
Övr. Hund Det var inte alls planerat att min framtida hund skulle dyka upp nu. Hundgården skulle först byggas ut till minst 95 kvm, jag skulle...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
8 293
Övr. Hund Vår valp är nu snart 19 veckor och jag känner mig hela tiden så orolig. Hon gillar ju, som valpar gör, att smaka på saker och jag ligger...
Svar
9
· Visningar
1 592
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
6 470
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Ursäkta om detta spörsmål redan är besvarat många gånger om, jag har sökt i forumet och hittat lite av varje men känner ändå att jag...
Svar
17
· Visningar
7 014
Senast: Takire
·
Hundträning Hej alla bukeorakel. Jag är ute efter ett par bra byxor som jag kan ha när jag tränar hund, men mitt problem är att jag har en väldigt...
Svar
2
· Visningar
859
Hundhälsa Tänkte bara visa skillnaden mellan katarakt (grå starr) och hornhinnedystrofi för det är många som tror att min hund med...
Svar
2
· Visningar
860
Senast: Lyan
·
Hundhälsa För att göra en lång historia kort så han min lilla havanaisblandis opererats två gånger på 4 månader, först för en godartad tumör i...
Svar
5
· Visningar
2 114
Senast: Migo
·
Övr. Hund Asni har nu fått några veckor med mindre aktivering. Hon får springa i skogen och träna lite småsaker på skoj, köra balansboll...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 767
Senast: Valptass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar