Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Nora har senaste veckan fått någon slags beläggning i huden på sidan av båda ögonen. Det sitter ovanför ögonvrån så det är inte vätska...
Svar
1
· Visningar
605
Senast: Tuggben
·
Hundträning Var ute på en helt vanlig kissrunda i närliggande skogspartiet (mitt i en större stad ska tilläggas), ser två lite halvskumma typer som...
2
Svar
27
· Visningar
620
Senast: Viva
·
Övr. Hund Hejsan, Mina gamla kängor har gett upp! Ge mig era bästa tips på vattentät känga för hundpromenaderna i höst och vinter. Gillar inte...
Svar
11
· Visningar
2 120
Senast: Hund!
·
Övr. Hund Är det vanligt att en hund är totalt ointresserad av andra hundar? Nora älskar människor men har verkligen inget intresse av andra...
Svar
10
· Visningar
2 318
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Jag har noterat att mina föräldrars hund ibland gör utfall. Jag har främst sett det mot katterna, och när hunden är i hög förväntan. Om...
Svar
16
· Visningar
2 427
Senast: calm
·
Hundhälsa Hej! Min border collie hane på 9år, har under några månader fått som kortare "anfall" där han får svårt att andas. Han liksom kippar...
Svar
5
· Visningar
854
Hundhälsa Fick Andapsin utskrivet till min papillon vid akutbesöket igår. I tablettform visade det sig. Han ska ha en fjärdedels tablett åt...
Svar
8
· Visningar
3 571
Senast: tanten
·
Hundavel & Ras Min man har stora drömmar, vilket ju är bra, men samtidigt väldigt lite insikt i hur det ser ut i det verkliga livet, känns det som...
2 3
Svar
56
· Visningar
10 669
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Humla är ju en kräsen fröken som snabbt tröttnar på sitt foder. Innan hon blev sjuk så blandade jag minst 4 sorters torrfoder och gav...
Svar
4
· Visningar
1 098
Hundhälsa Hej, Vi har precis flyttat och i samband med flytten har passet till vår rescue dog kommit bort... :banghead: Vet någon av er hur jag...
2
Svar
24
· Visningar
2 955
Övr. Hund Vilka rekommenderar ni och varför?
3 4 5
Svar
97
· Visningar
9 654
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Närmare bestämt osteochondros i nervkanalen vilket ger typiska nervsmärtesyndrom i ryggslut, ned i skinkor och bakben. Retar även svans...
Svar
1
· Visningar
526
Senast: No1
·
Övr. Hund Ni som har bur i baksätet på bilen, hur har ni spänt fast dem? Tänker i första hand på burar av lite större modell där säkerhetsbältet...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 265
Övr. Hund Jag har funderat en del på hundutveckling och ålder det senaste och jag är väldigt nyfiken på när ni tyckte att era hundar kändes...
Svar
15
· Visningar
901
Övr. Hund Behöver lite hjälp att utreda dessa begrepp 😅 Jag vet att jag är med i Kennelklubben för där får jag tidningen hundsport med jämna...
Svar
12
· Visningar
3 013
Senast: inverterad
·
Hundhälsa Min hund ska på torsdag få genomgå gastroskopi. Både oralt och rektalt. Efter en långdragen problematik från mag- och tarmkanalen och...
Svar
4
· Visningar
1 939
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Hej! Jag skulle vilja jobba med hundar och funderar antingen på att utbilda min hund inom specialsök, hon har en väldigt bra nos!:)...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 456
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hej! Den här frågan har säkert varit uppe på tapeten många gånger men eftersom jag inte hittade en tråd som riktigt relaterar till min...
Svar
11
· Visningar
4 503
Senast: Dopy
·
Övr. Hund Vill varna för en lång historia men ska försöka göra den så kort det går. Vi(jag och min sambo) Har två hundar, en liten havanais...
2
Svar
28
· Visningar
6 599
Senast: Dopy
·
Hundhälsa Hej Min hund har varit inne på koll av svalg, nos , röntgen av lungor . Det de eventuellt kunde se var en väldigt mild bronkit. Om...
Svar
0
· Visningar
444
Senast: Oberon 13
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka