Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundträning Min 13-månaders hane gillar inte att åka bil. När man närmar sig bilen och han förstår att det är dags att åka så börjar han darra...
Svar
19
· Visningar
1 890
Senast: Tuggben
·
Hundavel & Ras Av ren nyfikenhet, finns ju många kloka huvuden här inne. Om du har en hane av SKK reggad ras och använder denna hane aktivt i...
Svar
9
· Visningar
1 146
Hundhälsa Hej på er, nu behöver jag lite expertis! Vi har köpt en ny hund för ungefär en månad sedan, en 2,5 åring Boston Terrier. Hon är underbar...
2
Svar
21
· Visningar
3 545
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Den lille fåntratten som bor hos mig är väldigt håröm. Han är desutom väldigt känslig för all beröring. Vill helst inte att man pillar...
Svar
1
· Visningar
821
·
Hundhälsa Min rottis började äta Fodax när hon var 10,5 månad. I samband med att hon blev 1 år så kom de först då till min kännedom att hundar...
Svar
7
· Visningar
590
Hundhälsa Vad är era bästa tips för välmående trampdynor? Tycker min tik på 1 år har sträva trampdynor. Har ni tips på fodertillskott och även...
Svar
5
· Visningar
919
Senast: Wingates
·
Hundträning Vilken vikt på apportbock i trä rekommenderar ni till rottis? Brukar ni alltid börja med trä?
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Det börjar närma sig MH för oss och det är vår första gång. Tanken är att husse ska gå med och en bekant till mig ska gå med och filma...
Svar
13
· Visningar
1 181
Hundavel & Ras Hej... igen! Okej, nu är det så att jag har bestämt mig för att köpa hund, en vuxen hund. Jag har ju postat några trådar här på...
Svar
17
· Visningar
1 386
Senast: Tate
·
Övr. Hund Vad föredrar ni? Olika för olika tillfällen? Vilken typ av halsband/sele använder ni och när/varför? :D
5 6 7
Svar
133
· Visningar
6 054
Senast: Lingon
·
L
Hundavel & Ras Min tik parades för 47 dagar sedan dvs 7 veckor sedan på lördag. det vi har märkt på henne var illamående i vecka 3 och mera gosig...
2 3
Svar
45
· Visningar
44 659
Senast: Wenniz
·
Hundhälsa Hej allihop. Jag skriver till er i frustration då jag känner mig handlingsförlamad och inte riktigt vet vad jag ska göra eller tänka...
Svar
6
· Visningar
1 492
Senast: Fibusen
·
Övr. Hund Har någon gett sin hund CBD olja i något syfte..? Hjälpte det? Kommer inte svara på frågor om varför man skulle göra det, den som är...
2
Svar
20
· Visningar
5 017
Hundhälsa Jag har en 9 månader gammal hane som jag var för genomgång av fysioterapeut med för en knapp vecka sedan. Jag tyckte det var något som...
Svar
3
· Visningar
894
Hundhälsa Hej! Jag har en Bc hane på 2.5år som precis var inne för kontroll av sina tänder. Han har tandsten på typ alla sidotänder, vi snackar...
Svar
2
· Visningar
1 350
Hundhälsa I väntan på veterinärtiden imorgon tänker jag passa på att fråga er om nån har nån tanke. Har en terv på ca halvåret som magen krånglar...
Svar
5
· Visningar
2 371
Hundavel & Ras Finns det någon ras som kan tolereras av allergiker? Ska i så fall vara en liten sällskapshund till pensionär 😊. (till min mamma) Om...
2
Svar
32
· Visningar
2 747
·
Övr. Hund Är det någon som har tips på en bra reflexväst för hund, som inte förutsätter att hunden går i halsband? Alla västar jag hittat bygger...
Svar
10
· Visningar
909
Senast: Emor
·
Övr. Hund Nu på morgonkvisten gjorde jag och Chanel ett kort lydnadspass och ett kort pass med tricks där vi tränade bland annat sitt fint, hopp...
10 11 12
Svar
233
· Visningar
19 318
Hundavel & Ras Halloj! Jag har tidigare varit en s.k snooper, men nu så var det dags att ta tag i att skaffa ett eget konto och be om er expertis och...
Svar
18
· Visningar
2 122

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka