MEN VA
INGET OM PEPPARKAKSHUSET??
Hahaha. Det hade jag glömt
Fast det var en annan jycke. Den jycken drog även i sig hela rödvinssåsen som stod på spisen. Den var tänkt till nyårssupén.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
MEN VA
INGET OM PEPPARKAKSHUSET??
Man får aldrig glömma det ökända pepparkakshuset i en tråd om hundar som tuggat sönder sakerHahaha. Det hade jag glömt
Fast det var en annan jycke. Den jycken drog även i sig hela rödvinssåsen som stod på spisen. Den var tänkt till nyårssupén.
Jag får upp det som "minne" en gång om året på Facebook. Garvar lika mycket varje gång åt bilden av den esamma ljusslingan som ligger kvar och lyser på fönsterbrädanMan får aldrig glömma det ökända pepparkakshuset i en tråd om hundar som tuggat sönder saker
Var glad att hon inte satte i sig den medJag får upp det som "minne" en gång om året på Facebook. Garvar lika mycket varje gång åt bilden av den esamma ljusslingan som ligger kvar och lyser på fönsterbrädan
En gång tog han en fralla som han tuggade lite på.
En fralla som i macka alltså
Det är allt på 12 år
Jag har en hund som på midsommarafton satte i sig i princip alla jordgubbar vi hade köpt, hon var inte populär då bland familjenDen jycken drog även i sig hela rödvinssåsen som stod på spisen. Den var tänkt till nyårssupén.
2 par trosor och ett par strumpor. Låter inte så farligt, men hon hann alltså få i sig en hel del och som de nojiga hundägare vi är så fick vi åka akut för att kräkas upp dem alla gånger. Givetvis på jourtid alla gånger.Idag är Emiron riktigt jävla billig. Har spenderat över 2000 kr på värmeelement, transformator, förlängningssladd osv till hans hundhus så han ska kunna ha det varmt och skönt i vinter men idag hade han brutit sig igenom gallret jag skruvat för som skydd, rivit ut transformatorn ur lådan, tuggat sönder anslutningskabeln mellan elementet och transformatorn och sen tuggat sönder lådan allt låg i.
Vad är det "värsta" era hundar tuggat sönder? Känner att jag behöver lite perspektiv... Var länge sen jag vsr såhär arg inombords...
Ya'll got nothing på mammas kull med labbevalpar.
Hemma hos oss; de åt upp alla handtag på alla byråer. Våra vinbärsbuskar gick från 1,5 meter höga till ett minne blott. Potatisplantor? Inte en chans.
När de väl flyttat fick vi uppdateringar; 1 kg fryst rå kyckling från köksbänken. 8 äpplen från fruktskålen. 1 hel limpa. När vi passade en av valparna; han slickade i sig en kvart av 60-års/midsommartårtan.
Jag vet en hund (inte min som tur var ) som satte i sig hela fatet med köttet som skulle grillas på midsommaraftonJag har en hund som på midsommarafton satte i sig i princip alla jordgubbar vi hade köpt, hon var inte populär då bland familjen