Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Har insett att jag måste träna mer utöver ridningen för att komma vidare, behöver tips på bra sätt att träna som inte tar allt för mkt...
Svar
7
· Visningar
3 412
Senast: aprilia
·
Gnägg Belmont Ås f.2006 e. Tagliabue (US) ue. Mack Lobell (US)
Svar
0
· Visningar
135
Senast: Tagliabue
·
Gnägg Belmont Ås f.2006 e. Tagliabue (US) ue. Mack Lobell (US)
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Tagliabue
·
I
Ekonomi & Juridik Jag har ca 8 dressyrträningar i veckan plus att under vintern klipper jag mycket hästar. Nu börjar jag funderar på att starta en...
Svar
10
· Visningar
1 377
Senast: lewellyn
·
Anläggning Hej allihopa detta kanske är en otillåten fråga, i så fall plockas väl tråden bort och jag får omformulera mig. Vi planerar att...
Svar
3
· Visningar
1 915
Senast: Haukur
·
Ekonomi & Juridik Jag är väl lite för snäll men nu är situationen som den är den här våren. Men sitter och funderar på hur man ska formulera ett kontrakt...
Svar
15
· Visningar
1 885
Senast: sjoberga
·
O
Hästmänniskan I uppsala ligger lurbo ridklubb som för några år sen fick nytt stall och rdhus då det gamla var utdömt . men nu har det blivit kris...
2
Svar
30
· Visningar
5 463
Senast: sandrafors
·
Hästmänniskan Jag sitter i en irriterande sits just nu. Jag har tänkt många gånger i mitt liv att jag måste bli hästägare någon gång i framtiden -...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 179
Senast: Silltunna
·
Hästmänniskan Mitt vanliga försäkringsbolag Folksam försäkrar inte hästar över 15 år om de inte var av vissa speciella raser, vilket denna ponny ej...
2
Svar
30
· Visningar
3 299
Anläggning Kan man göra det? Eller blir det helt galet oavsett hur det ser ut innan? Förutsättningarna är som följer: Ridbana anlagd för 2,5 år...
Svar
3
· Visningar
2 397
Senast: Targa
·
Ekonomi & Juridik Hur gör ni med era hagar? Hur ofta mockar ni ur dem? Görs det på speciella årstider? Tar ni allt på en gång eller tar ni det successivt...
2
Svar
21
· Visningar
6 321
Senast: B070715
·
F
Ekonomi & Juridik Jag är i färd med att starta en hästutbildningsverksamhet, tar emot unghästar för inridning, äldre för vidareutbildning, men även...
Svar
5
· Visningar
1 551
Senast: sjoberga
·
Anläggning ... av beteshage. Jag skall låta plöja upp våra två hagar, totalt 3 hektar. 2 fyrkanter. Hur lång tid är det rimligt att det tar...
Svar
7
· Visningar
9 533
Senast: Tacitus
·
Hästmänniskan Är det bara jag eller har det blivit mer vanligt? Tycker nu att man läser om det någon gång då och då. Hände detta förr (för 10 sedan)...
Svar
2
· Visningar
1 402
Senast: Luff
·
Hästmänniskan Nån mer som är rädd för att rida men gör det ändå? Jag rider på ridskola två gånger i veckan och har alltid en klump i magen - vilken...
Svar
17
· Visningar
1 801
Senast: SQT
·
Ekonomi & Juridik Jag håller just nu på att räkna och kolla upp en massa saker ang att starta en egen liten ridskola. Jag letar gård och försöker hitta...
2
Svar
31
· Visningar
7 808
Senast: Esterpuma
·
F
Hästmänniskan Hej! Har en fråga vad gäller försäkringar och utlandsjobb. Har nämligen fått erbjudande om att komma ett par veckor till Frankrike...
Svar
0
· Visningar
905
Senast: Filippa
·
Hästmänniskan Hallå där! Jag vet inte riktigt varför jag skriver här, mest för att få skriva av mig lite. Är så sjukt trött på människor...
Svar
19
· Visningar
4 193
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Vilka råd/tips (alternativt insikter eller erfarenheter) har du fått "i ditt hästliv" som verkligen betydde något / gjorde skillnad...
10 11 12
Svar
238
· Visningar
41 494
Senast: Bananens
·
S
Hästmänniskan Fr o m 19/1 2013 får vi nya körkortsregler för att dra personbil och släp på B-behörighet. B-behörighet = totalvikten på bil + släp...
Svar
16
· Visningar
3 408
Senast: Digbil
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka