Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du skrev i ett inlägg tidigare att du förhoppningsvis kunde låna 2 hästar och att starta med 3 är på gränsen att ens kunna kalla det verksamhet.
Köper du hästarna utbildade? Det tar ett tag att träna upp en grön häst annars.
Tar du mig för nybörjare eller? Jag har tränat upp flertalet hästar från noll till msv klass.
Jag har tre hästar (som jag själv äger) som skulle kunna ingå och jag kommer att kunna låna två till och säkert fler om jag vill.
I början kommer det nog heller inte kallas verksamhet.
Jag har redan tre sådana hästar. Det är mina hästar och mina hästar är alltid utbildade lägst msv dressyr.
Ska jag vara ärlig så skulle jag nog nappa och rida på din ridskola. Jag har under hela min uppväxt med hästar och även nu aldrig varit beroende av ett ridhus. Blir istället superglad över att få rida på en helt vanlig och bra ridbana. Klär man sig rätt så är vädret inget större problem och är det en mindre ridskola blir det kanske även mer flexibelt...Rider hellre på mindre ridskola och får allt runt omkring, att man kan var länge i stallet och pyssla och få en relation till häst och människor än en stor ridskola med ridhus..
Nu driver inte jag en ridskola men har två barn som kommer och rider min lilla Shettis, jag och min syster ger även lektioner till dom för att dom ska komma vidare i ridningen, dom rider alltså bara hos oss och inte på en ridskola och vi ser stor utveckling på shettisens medryttare som ridit längst (ett år) Båda barnens föräldrar tycker det är toppen hos oss just för att barnen får ta tid på sig, man behöver inte stressa fram saker och dom får lära sig allt runt omkring...
Som sagt, sånt lockar mer än Ridhus...Iallafall för min del...
Lev ut din dröm! det går nog super ska du se! Lycka till!
Jag kommer att lägga ett underlag som inte fryser så lätt. Kan man inte rida så behöver man givetvis inte betala.
Jag är inte utbildad instruktör men har en lång pedagogisk utbildning plus att jag har ridit medelsvåra klasser i alla discipliner och har haft rätt mycket träningar med allt från nybörjare till elever på ganska hög nivå.
Hästarna kommer att vara utbildade till msv dressyr.
Nu är detta bara ett förslag och jag vill höra era tankar.