Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Om något år så ska jag och killen ta över hans föräldrars gård. Finns några hektar mark så jag ska äntligen få hem min häst. :love: Men...
Ekonomi & Juridik
Jag har inte hållt på med hästar regelbundet sedan slutet på år 2000. Då sålde jag min unghäst och blev hästlös för första gången i mitt...
Hästmänniskan
Med tanke på stämningen på många ridskolor (läs mobbingkulturen inom hästsporten) är jag inte jätteförvånad, men fortfarande är det inte...
Ekonomi & Juridik
Finns det någon köpesumma där man bör börja tänka på att skaffa eller Inte skaffa sig en a1 försäkring på hästen/ponnyn? Säg häst upp...
Hästmänniskan
En sak jag verkar ha gemensamt med alla arbetande hästmänniskor jag träffat på är att hårda prioriteringar och en stram tidsplanering är...
Ekonomi & Juridik
Jag har ett litet stall med en egen häst och en inackorderingshäst som sällskap. De första månaderna kom hyran för foder och fullservice...
Ekonomi & Juridik
Får jag som hästägare ställa mina hästar i en hage mitt inne i skogen en bit från bebyggelse året runt utan att ha ligghall men en tät...
Bukefalosnyheter Jag tyckte väl att det var något annorlunda under Nytt häromdagen?
Trodde bara jag hittat nåt jag inte noterat förut.
Har det funnits...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.