Tankar kring liten konsultidé

Sv: Tankar kring liten konsultidé

Eller så är TS som jag, mest road av unga hästar men inte så mkt av att betala för det.

TS; det är nog inte ens särskilt svårt att hitta någon som behöver det du vill erbjuda. Ett gott samarbete om en eller flera unga individer :)

Sv: Tankar kring liten konsultidé

Mina kommentarer i fetstil, kursiverat.
Men visst, jag är antagligen inte representativ för den kundkrets du söker.
Jag anser inte att jag är bäst på att rida in hästar, men jag vill rida in mina hästar själv så de förstår de signaler och hjälper som min kropp ger, med placering av skänklar osv.

Jag anser att mycket av inridning och utbildning av häst handlar om en känsla i kroppen och automatiska reaktioner vad gäller korrektioner/hjälper.
Vilket förstås gör att jag blir mycket skeptisk till någon som vill använda tolv år gamla meriter i en "konsultidé" för att hjälpa människor att rida in sina hästar.

Jag vänder mig inte till någon som vill rida in hästen själv. Det borde framgå. :D

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 617
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 390
Hästmänniskan Kostnadsförhandlingar med vänner Skriver åt en vän som vill vara anonym: Person X har en medryttarhäst som hon rider 2 dagar i veckan...
2
Svar
22
· Visningar
5 910
Senast: Tassa
·
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 396

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

• WE-tråden