Köpa häst.

Sv: Köpa häst.

Nu har jag suttit här en lång stund och läst din tråd.
Hoppas allt går bra, och lycka till!
 
Sv: Köpa häst.

Men var det inte du som hade en tråd om honom på avel? Eller är jag ute och seglar nu?
 
Sv: Köpa häst.

Var kanske någon annan då, men har du inte diskuterat om honom i någon tråd? Är ganska bestämd på att det var du. Du trodde han hade vissa bra kvaliteer för att användas i avel.

Nä förlåt, det kanske inte är du i alla fall.
:angel: **Isabell hingsten Mackay** ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Köpa häst.

Nu har jag suttit läänge å läst din tråd! Hoppas allt går bra och lycka till! Väntar på fortsättningen...
 
Sv: Köpa häst.

Yes!! :bump: Hon är min nu. Inga anmärkningar på vet.bes. :rofl: Allt var grönt. :bump: Gud såå skönt. Hon är min..!!! :banana: Jiipiiiii..!!! :banana: :banana:
 
Sv: Köpa häst.

:bump: nu har jag suttit och följt allt från första mailet från din pappa tills sista inlägget av dig när hon gått igenom vet.bes.! HÄRLIGT! så kul att det gick bra för dig till slut! :banana: :banana: :banana:

jag önskar dig lycka till i framtiden med din häst som du verkar så fäst vid, jag hoppas att ni får det riktigt bra och en himla fin jul tillsammans :bow: :bow: :bow:
 
Sv: Köpa häst.

Vad kul!!!!! :)
Lycka till och hoppas ni får många fantastiska år tillsammans!

-Superbiddi-
 
Sv: Köpa häst.

Har oxå föjt tråden och är så glad för er skull att det blev ett lyckligt slut! :)
 
Sv: Köpa häst.

Mkt gamal tråd men vi fick inte så många år ihop. År 2007 fick jag avliva hästen pga en meddfödd skada. Sista tiden kunde hon knappt gå. Fruktansvärt att se henne :(
 
Sv: Köpa häst.

Mkt gamal tråd men vi fick inte så många år ihop. År 2007 fick jag avliva hästen pga en meddfödd skada. Sista tiden kunde hon knappt gå. Fruktansvärt att se henne :(

Jättehemskt , jag håller med. MEN - ångrar du att du köpte henne och tiden ni hade ihop?

Om det var en medfödd skada som inte kom fram någonstans vid besiktnignar etc så kunde ju ingen veta om det. Det blir itne alltid som man önskat/hoppats, tyvärr. Hoppas du har hunnit hitta en anna häst vid det här laget (om du känner för det).
 
Sv: Köpa häst.

ALDRIG jag ångrat att jag köpte henne - de va hon o jag sen att de blev som de blev ja de kan ingen hjälpa.. Hon lider inte mer o behövde inte göra.

Och ja jag ha flera andra hästar bl a en som ser näst intill likadan ut som hon som jag till o med kallar för hennes namn ibland.... otäckt
 
Sv: Köpa häst.

Tråkigt slut men jag var så glad att köpet gick igenom och ni hann ju få ett par fina år tillsammans. :love:
 
Sv: Köpa häst.

Ja denna häst hade o har fortfarande en speciell plats i mitt hjärta. Jag läste genom hela tråden för nån dag sen o tårana bara rann... Visst är man fjantig
 
Sv: Köpa häst.

:) Oj vad jag funderade när jag läste att stoet var född 1998 och bara var 6 år fick det inte att stämma innan jag såg vilket år du köpte hästen.
Synd att hon hade en medfödd skada , men minnena kan ingen ta ifrån dig. Kanon att du fick köpa hästen och gjorde det
 
Sv: Köpa häst.

Inte ett dugg fjantigt, för isf är vi och många fler här lika fjantiga. Jag gråter fortfarande över en häst trots att det är mer än 20 år sedan hon dog, henne kommer jag sörja hela livet och tårarna håller på svämma över nu bara för att jag skriver om henne. :cry:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 755
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
1 990
Senast: MiniLi
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 803
Senast: Bee
·
Ekonomi & Juridik Jag flyttade min häst för 2,5 år sedan till ett nytt stall. Stallägaren mailade över ett uppstallningsavtal till mig som han bad mig...
2
Svar
21
· Visningar
4 296
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Tamråttor flyttar in
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp