Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Har fått lite sms om att det tydligen ska vara hästtjuvar i farten i nv skåne.. Men bara via sms-och bloggväg, inte ett knyst om det i...
Hästmänniskan
Okej nu efter massa bråk och shit vet jag inte om jag orkar ha hästarna hemma längre.. bråket var om marken som jag och en till hyr av...
Ekonomi & Juridik
Är det någon som har koll på vad det kostar för ridskolor att bli fodervärdar/hyra för ackordshästar (svenska varmblodiga ridhästar)?
Ekonomi & Juridik
Ska lämna ut min ponny på foder och funderar över hur jag ska anpassa fodervärdsavtalet på bästa sätt.
Ponnyn har haft fång för ca 1 år...
Ekonomi & Juridik
Jag ska ha en foderhäst och kom då att tänka på försäkringen. Vems namn ska stå på den?
Jag kommer att betala allt för hästen, alltså...
Hästmänniskan
Skriver under anonymt nick. Då jag vet att vissa här lätt kan lista ut vem jag är så ber jag er att ha vänligheten att hålla detta för...
Ekonomi & Juridik
För drygt 2 månader sen köpte jag en bättre begagnad sadel av en känd butik/sadelmakare.
Nu har jag fått reda på att jag betalat ca...
Hundavel & Ras Googlar man på french bulldog with tail så får man upp riktigt många resultat faktiskt. Ett par uppfödare som strävar efter svans och...
Foder & Strö Jag har oxå gett Evolve förut och min häst absolut älskar det. Men jag gav det bara som smaktillsats utblandat i betfor så någon dl i 1...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.