Har folk inget hjärta??!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Har folk inget hjärta??!!

Man blir riktigt förbannad. Om jag hade sätt att någon var på mina djur hade jag gjort mig olycklig på dom vill jag lova!!!! Blir nästan mer förbannad när man ger sig på oskyldiga djur än människor.
Orkar knappt läsa eller titta på klipp där djur far illa, det sticker i bröstet!!!!
Ja man kan undra vad det är försjuka människor som gör sånt här....!!??:mad::mad:

Det skjuts för lite, folk hetsar upp sig över rovdjurens naturliga beteenden men sådanna här vidriga as får springa fritt utan att det skriks om skyddsjakt eller tas i med hårdhandskarna från myndigheterna. :mad:

Alldeles sant!

Fortsätt gärna diskussionen under befintlig tråd på forumet Hästnyheter.

Mvh
moderator
mysko

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Varning, långt inlägg. Jag har skrivit förut att jag dejtade en kille via nätet som skickade mycket dikter och dylikt, som dock var...
2
Svar
28
· Visningar
5 144
Senast: Twihard
·
Kropp & Själ Okej, nu behöver jag er hjälp innan jag placerar en bomb på vårdcentralen ( ;) Jag har haft, vad jag hoppas, otur med läkare. Den...
2
Svar
24
· Visningar
4 090
Senast: skiesabove
·
S
Övr. Hund Anonymt nick, om någon vet vem jag är så håll det för er själva tack, det är jobbigt redan som det är. Jag har aldrig varit helt...
Svar
9
· Visningar
1 669
Senast: Sand
·
Övr. Djur Hur ska jag göra. Jag är starkt emot att avliva friska djur. Ändast såna som lider och ej kan räddas tycker jag bör avlivas så dom...
2
Svar
38
· Visningar
7 525

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka