Nominous
Trådstartare
Sv: Övningsköra inför uppkörning BE
Mmm jag håller med. Och dessutom skyllde en av dem på att de har svårt att låna ut ekipagen då de går i deras verksamhet. Men hallå, jag betalar ju för att låna det?? Det är väl deras verksamhet? Jag fattar inte Men men.. Får hyra ett släp och dra med min nya andrabil. Den har krok och manuell låda
Men gud vilka tråkiga körskolor du varit kontakt med! Om du pröjsar för att låna deras ekipage förstår jag inte varför du själv inte kan få bestämma hur många lektioner du vill ta?! Om du inte är redo och kuggar så är det ju ditt problem, inte deras, snarare mer pengar in för dem....
Mamma och jag har kört upp olika omgångar och då lastade vi två storbalar och spände fast med spännband. Funkade fint. Mamma fick sitt tom trots x antal motorstopp i början....
Mmm jag håller med. Och dessutom skyllde en av dem på att de har svårt att låna ut ekipagen då de går i deras verksamhet. Men hallå, jag betalar ju för att låna det?? Det är väl deras verksamhet? Jag fattar inte Men men.. Får hyra ett släp och dra med min nya andrabil. Den har krok och manuell låda