Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har under mina år som hästägare börjar bli ganska inrutad med hur jag vill ha min häst. Nu vill jag gärna veta hur ert drömstall ser...
Hästmänniskan
Har en längre tid försökt sälja min ponny. Han är, i mina ögon ett kap. Han har många bra egenskaper och en otroligt kapacitet. Det som...
Hästmänniskan
Sitter och funderar på vad jag ska lägga upp för plan inom hästlivet för kommande år. Vad jag ska ha för mål och delmål både för mig som...
Hästmänniskan
Har ni några smarta tips för stallet, förvaring, uppbindning osv osv.?
Håller ju som sagt på att renovera mitt stall lite och försöker...
Ekonomi & Juridik
Jättekorkad fråga men om man använt hela veterinärvårdsförsäkringen, får man ut livförsäkringen om hästen trots all vård inte klarar...
Ekonomi & Juridik
Hej, undrar lite hur mycket en hästförsäkring kostar per månad. Ni får gärna berätta om vilken ras, livförsäkringen och vet försäkringen. :)
Hästmänniskan
Kanske låter det självklart för de flesta, men för mig känns det som en mardröm. Jag är inbiten skiftjobbare och har så varit sedan jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.