Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låt fodervärden behålla ponnyn då och sälj dina saker som hör till.
Det verkar ju vara prylar för många tusen kronor.
ja det är sant, men jag har inte möjlighet att ta hem honom för att sälja honom. /:
Och om han skulle visas hos fodervärd så skulle jag aldrig få honom såld då dom helt har satt sig på tvären eftersom jag inte vill skänka honom till dom så dom skulle inte framhäva hans bra sidor utan bara säga allt det jobbiga eller negativa om honom, eller rent av hitta på saker.
Först skulle jag testa andra annonshemsidor också. Sedan skulle jag se över språket i annonsen och lägg ut annonsen i större städer. För ett halvår sedan var det lågkonjunktur nu har det börjat vända igen
Skumt, vet minst en stor ridskola inom göteborg som under min period där haft 4 åringar gåendes på lektionerna. Dock har dom ju aldrig hållt och dom har sålts relativt fort igen. Fast är ridskolan snål så är den..reglerna kanske har ändrats angående detta. Detta var för ca 10 årsen.Ridskolor anslutna till SvRF får inte ha hästar under fem år gåendes på en enda lektion.
Han är kaspisk häst och är viktbärande trots att han är nätt. Tar ryttare upp till 65 kg när han är musklad och igång.
Varför kan du inte sälja hästen hos fodervärden? Om du visar hästen och har kontakten med köparen så behöver ju inte fodervärden blanda sig i.
Skicka honom till försäljningsstall?
Höj priset och skriv en säljande text! Du har en häst av en ovanlig ras och attraktiv i storlek och användningsområde, dessutom ung o fräsch. Den borde vara lika dyr som en arab! Enligt många källor är de lämpade för både hopp, dressyr o galopp. Kanske rassidor kan ha annonser?
Hämta hästen o sälj den för 25 000. Det säljs ju araber för, de är ju vanliga. din häst finns det 15 000 av i hela världen. Skulle jag ha en ponny skulle jag def. vara beredd på den summan för din ponny. Brett anv.område, frisk elegant ras samt behöver ej aäljas för att barnet blir lite tyngre. Perfekt!
Rockard = 2-5 000 beroende på skick o typ. Är det saab-axel så är det bara ett par tusen kanske, men är det en av nyare o lättare typ så är de dyra.
Låt inte en sniken fodervärd blåsa dig.