Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Är det bara jag som hela tiden blir ifrågasatt för att jag rider SÅ mkt, 3- 4 ggr / vecka? För att jag har 2 barn ? "Men HUR hinner du...
Ekonomi & Juridik
Hur är reglerna angående att sälja kaffe med kakor/mackor till ? Har haft en del turister som efter att deras barn ridit här, gärna...
Ekonomi & Juridik
Tänk er att ni har en häst, en alldeles fantastisk och underbar häst som du älskar utav hela ditt hjärta. Av någon anledning kommer du...
Ekonomi & Juridik
Om man ska sälja en häst på avbetalning eller i detta fallet en större klumpsumma vid hämtning av hästen och en mindre summa inom ett...
Ekonomi & Juridik
Sitter och Hemnetknarkar tidsvis och hittar då både hus och gårdar som är intressanta. Det jag funderar på är dock om det är värt det...
Hästmänniskan
Överväger just nu att flytta från stallet jag har min häst uppstallad i.
Det finns flera mycket positiva saker med stallet, men tyvärr...
Ekonomi & Juridik
Hur ser ni på följande situation: hästägaren betalar sin hyra och mockar sin box men hanterar inte sin häst....tar inte in den, borstar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.