Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag kör upp på fredag, men vi har ett dilemma! Vad ska man lasta i släpet för att det ska bli godkänt? Förstår att det måste vara säkrat...
Hästmänniskan
Ägaren har frågat mig flera gånger om jag skulle vilja rida hens häst någon dag i veckan, då ägaren skulle vilja ha lite avlastning. Jag...
Hästmänniskan
Behöver är hjälp att hitta en tråd,försökt att söka men vet inge vad jag ska söka på :confused: trodde att jag skulle hitta tråden bland...
Hästmänniskan
För några år sedan åkte jag på en semesterresa till Portugal med ridning och blev alldeles kär i landet. Sedan dess har det blivit flera...
Hästmänniskan
Jag är precis mitt i att sälja min häst och har hittat en riktigt bra köpare. Eftersom det är en bit att åka så kommer han att skickas...
Ekonomi & Juridik
Hur lång tid brukar det ta att sälja en häst?
Jag har sällan sålt hästar tidigare, det var både jättelänge sen och då sålde jag till...
Hundavel & Ras ”Det är inte hundens fel det är ägaren ”
”Alla hundar är snälla och blir vad man gör dom till ”
Om folk kunde förstå hur mycket arvet...