Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag är inte en av de mest kända här på forumet, men vill verkligen, verkligen inte att någon ska ta illa upp om jag skriver det här...
Ekonomi & Juridik
Åhh jag har sån ångest över min ekonomi... Har haft häst sen jag var 15, vill verkligen inte sälja min nuvarande men börjar bli så trött...
Hästmänniskan
Så... diskuterade det här med försäkring igår och lärde mig att det är en bra sak. Frågan är bara, vilken försäkring lämpar sig bäst för...
Hästmänniskan
Nu står jag i valet och kvalet mellan två stall. De är ganska likvärdiga vad det gäller uppstallningskostnad, förvaringsmöjligheter och...
Ekonomi & Juridik
Är på jakt efter en ny häst och hittade en annons som jag tyckte lät lite intressant. Trevlig allroundvalack som gjort lite av varje men...
Ekonomi & Juridik
Flyttar till vår drömgård om 1 månad. Fem fina boxar och vi kommer ha 3 egna hästar och 2 inackorderingar. Vill att allt skall skötas...
Ekonomi & Juridik
Är det någon som vet om det går att söka information om vem/vilka som har detta tillstånd?
Eller är det helt upp till verksamheten...