Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hästen tyckte att det var en god idé att bralla loss ordentligt igår. Naturligtvis var jag tvungen att göra en ofrivillig avsittning som...
Ekonomi & Juridik
Vi har en häst i stallet som vi anser far illa. Vi andra tjejer i stallet försöker ständigt prata med tjejen att det gått förlängt & att...
Ekonomi & Juridik
Nu är det eventuellt aktuellt att sälja min älskade pärla till den nuvarande fodervärden som har bett om ett prisförslag men jag vet...
Ekonomi & Juridik
...som av någon anledning rensades bort. Stöder Bukefalos moderatorer de här oseriösa aktörerna inom hästnäringen genom att rensa bort...
Ekonomi & Juridik
Hej Buke!
Har fått erbjudande om jobb som tävlingsgroom och ska lämna löneanspråk men har ingen erfarenhet av denna bransch och således...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.