Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Vad gäller? Har man några rättigheter? Om exempelvis den som köper anläggningen vill flytta ut alla hyresgäster och ställa in sina egna...
Hästmänniskan
Många är de trådar där stallmiljön inte är på topp av en mängd olika orsaker. Men kan vi inte ha en där man får skriva det man är nöjd...
Ekonomi & Juridik
Har ett hobbyföretag i liten skala, där jag säljer hästar för kunds räkning. Har ett upplägg där kunden står för hästens kostnader och...
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 21 år, tog studenten för snart två år sen och var i höstas i Tanzania i 3,5 månader och upplevde så otroligt mycket där. Så...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Har lite funderingar på att hyra ut en av mina hästar, mest pga att jag själv ändrat intresse till mer ridning och hästen funkar...
Hästmänniskan
Det är några år sedan jag red på ridskola, men nu under några veckor hoppar jag in i en ridgrupp i stället för en bortrest bekant. Nivån...
Ekonomi & Juridik
Hej! Har tagit bort min häst och i samband med det så avslutades försäkringen och idag fick jag reda på att kliniken vi har varit på och...
Hästmänniskan
Som det står ovan så har jag nyss köpt en till häst. Han kom med en stor lastbil och när dom lastade ut honom var han helt svullen och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.