Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Behöver är hjälp att hitta en tråd,försökt att söka men vet inge vad jag ska söka på :confused: trodde att jag skulle hitta tråden bland...
Hästmänniskan
För några år sedan åkte jag på en semesterresa till Portugal med ridning och blev alldeles kär i landet. Sedan dess har det blivit flera...
Hästmänniskan
Jag är precis mitt i att sälja min häst och har hittat en riktigt bra köpare. Eftersom det är en bit att åka så kommer han att skickas...
Ekonomi & Juridik
Hur lång tid brukar det ta att sälja en häst?
Jag har sällan sålt hästar tidigare, det var både jättelänge sen och då sålde jag till...
Ekonomi & Juridik
Jag funderar på det här med tillstånd och så. Jag har kanske fått möjlighet att hyra/arrendera en plätt mark av en bonde som jag kan ha...
Hundavel & Ras Sen tycker jag att många inte tar ansvar för vad för ras de köpt. De ska hållas som sällskapshundar och de stängs in utan MYCKET motion...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.