Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror du att tränarna betalar för att vara med? Det tror inte jag, jag gissar att de tvärtom får betalt. Varför skulle tränare som Lisen, Jan Brink osv betala för att vara med i ett barnprogram? De har nog kö med elever som vill rida ändå... Men jag kanske har fel, har aldrig tänkt på det utan tagit för givet att de tar betalt av SVT alternativt att de ställer upp gratis men att de skulle betala själva har jag svårt att tro. Så bra exponering är det inte....
Ingen av tränarna blir kändis genom att vara med i ponnyakuten men flera är kändisar sedan tidigare kändisar. Jag tvivlar starkt på att SVT lyckas locka någon att betala, möjligen så slipper de undan med att betala omkostnaderna men troligen får de ganska bra betalt.
Den som fått mest exponering och blivit mer känd är nog Tobbe himself, ..
Varför skulle det annars gång efter annan trumfas ut i programmet tränarnas alla meriter och hur fantastiska de är? Marknadsföringen kunde inte vara mera genomskinlig tycker jag, sen undrar jag om det är SVT som helt står för produktionen, trodde Tobbe Larsson var inblandad på ett eller annat sätt i samproduktion med SVT.
Varför skulle det annars gång efter annan trumfas ut i programmet tränarnas alla meriter och hur fantastiska de är? Marknadsföringen kunde inte vara mera genomskinlig tycker jag, sen undrar jag om det är SVT som helt står för produktionen, trodde Tobbe Larsson var inblandad på ett eller annat sätt i samproduktion med SVT.
Vad duktig unghästtränaren verkar! Tycker avsnittet var jättebra, kul att de fick prova rida Tobbes frieser också!