Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hörde jag fel eller kallade Tobbe Daniel Zetterman för Daniel Eriksson där i början?
Intressant att det blivit sån himla uppståndelse förut när tränare på ponnyakuten ridit utan hjälm, men när Moreno gör det är det ingen som reagerar western ryttare är väl också dödliga
Nej, men den har slagits ihop med en annan tråd och finns numera på Senior! http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1221860
Jag tänkte också på att han red utan hjälm, jag gillar verkligen Moreno men just det där förstår jag inte. Han kan väl låna en hjälm för de stunder han rider inför barn, för att föregå med gott exempel.
Kl
Annars verkligen älskade jag dagens avsnitt, jag är framför allt glad att de tog med Tobbes snack i gröngräset! Otroligt viktigt budskap som det är bra att de äntligen la vikt vid .
Jag har aldrig förstått Tobbes roll i ponnyakuten mer än att marknadsföra sig själv.
Har han några träningar med barnen? Eller vad är hans roll? Ser bara gästtränare efter gästtränare.
Jag har aldrig förstått Tobbes roll i ponnyakuten mer än att marknadsföra sig själv.
Har han några träningar med barnen? Eller vad är hans roll? Ser bara gästtränare efter gästtränare.
Jag har inte riktigt förstått tjejen med ridskoleponnyns roll eller problem, hästen skuttar lite efter hindret och det är det som ska lösas?
Hon själv verkar inte jätteambitiös eller intresserad av att utvecklas, det är bara intrycket jag får.
Hörde jag fel eller kallade Tobbe Daniel Zetterman för Daniel Eriksson där i början?
Tror du att tränarna betalar för att vara med? Det tror inte jag, jag gissar att de tvärtom får betalt. Varför skulle tränare som Lisen, Jan Brink osv betala för att vara med i ett barnprogram? De har nog kö med elever som vill rida ändå... Men jag kanske har fel, har aldrig tänkt på det utan tagit för givet att de tar betalt av SVT alternativt att de ställer upp gratis men att de skulle betala själva har jag svårt att tro. Så bra exponering är det inte....
Tror du att tränarna betalar för att vara med? Det tror inte jag, jag gissar att de tvärtom får betalt. Varför skulle tränare som Lisen, Jan Brink osv betala för att vara med i ett barnprogram? De har nog kö med elever som vill rida ändå... Men jag kanske har fel, har aldrig tänkt på det utan tagit för givet att de tar betalt av SVT alternativt att de ställer upp gratis men att de skulle betala själva har jag svårt att tro. Så bra exponering är det inte....