Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Sitter och Hemnetknarkar tidsvis och hittar då både hus och gårdar som är intressanta. Det jag funderar på är dock om det är värt det...
Hästmänniskan
Överväger just nu att flytta från stallet jag har min häst uppstallad i.
Det finns flera mycket positiva saker med stallet, men tyvärr...
Ekonomi & Juridik
Hur ser ni på följande situation: hästägaren betalar sin hyra och mockar sin box men hanterar inte sin häst....tar inte in den, borstar...
Ekonomi & Juridik
Jag sitter i planerna att starta en second hand butik för hästprylar. Har tänkt ha alla inriktningar.. dvs. rid, trav, western, voltige...
Ekonomi & Juridik
Chipmärkte några travarföl i höstas och hästägaren hade ju inte läst pappren från avelsföreningen och därför inte fattat att det var hon...
Ekonomi & Juridik
Jag har en stallgäst som sagt upp sina stallplatser. Hen har flyttat sina hästar från gården. Hen betalar inte sin stallhyra för sista...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Nu vet jag inte alls om jag lägger tråden rätt?
Har en fråga kring försäljning av föl, gällande kontraktsdelen. Man brukar ju i...
Kropp & Själ Jag tror det är helt normala känslor att ha, att vilja ge sina barn allt och fundera över hur det kunde blivit eller varit. Särskilt om...
Hundavel & Ras Lägg till schäfer så blir det ännu bättre. :crazy:
En njursköterska berättade att hennes dotter har en sån. Som tydligen inte gick att...
Hundavel & Ras När jag letade ras nu för ett tag sedan läste jag ett antal hundrasböcker från början till slut och skrev ner alla raser jag var nyfiken...
Ekonomi & Juridik Min klippning och fetning.
Jag har haft en häst försäkrad hos Agria. Jag tog över hans försäkring (och uppgraderade den), och han var...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.