Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej, det är så att jag alltmer börjat fundera på att skaffa en mor- dotterhäst, kanske på foder.Mina döttrar vill rida mer än en gång i...
Hästmänniskan
Lite trött och gnälltråd:
Jag halkade förra våren. När vi vaccinerade hästar. Det var lite halt ute i hagen och jag hade precis släppt...
Hästmänniskan
Är det bara jag som hela tiden blir ifrågasatt för att jag rider SÅ mkt, 3- 4 ggr / vecka? För att jag har 2 barn ? "Men HUR hinner du...
Ekonomi & Juridik
Hur är reglerna angående att sälja kaffe med kakor/mackor till ? Har haft en del turister som efter att deras barn ridit här, gärna...
Ekonomi & Juridik
Tänk er att ni har en häst, en alldeles fantastisk och underbar häst som du älskar utav hela ditt hjärta. Av någon anledning kommer du...
Ekonomi & Juridik
Om man ska sälja en häst på avbetalning eller i detta fallet en större klumpsumma vid hämtning av hästen och en mindre summa inom ett...
Ekonomi & Juridik
Sitter och Hemnetknarkar tidsvis och hittar då både hus och gårdar som är intressanta. Det jag funderar på är dock om det är värt det...