Sv: Mamma och ryttare- tankar...
Samma här, ingen ifrågasätter mig men givetvis kommer det upp i vardagliga samtal men det är ju för att det TAR mycket tid. Det tycker ju jag också, önskar mig några fler timmar på dygnet (som alla andra ). Sen har vi en ponny också så dottern är ju delaktig i intresset även om det blir mindre nu på vintern när det är kallt och mörkt. Skulle folk ifrågasätta mig så har jag tusen argument att komma med så try me säger jag bara
+1på den!
Jag har aldrig blivit ifrågasatt angående att jag lägger ner mkt tid på min häst, men det kommer ibland upp i diskussioner att hästeriet tar tid. Men jag är övertygad om att jag skulle vara en mycket sämre mamma om jag inte hade tagit mig hästtid. Dessutom har barnen en helt ypperlig pappa som i gengäld också ges egentid. Dottern och jag delar numera på hästen och får därmed bra kvalitetstid tillsammans
Samma här, ingen ifrågasätter mig men givetvis kommer det upp i vardagliga samtal men det är ju för att det TAR mycket tid. Det tycker ju jag också, önskar mig några fler timmar på dygnet (som alla andra ). Sen har vi en ponny också så dottern är ju delaktig i intresset även om det blir mindre nu på vintern när det är kallt och mörkt. Skulle folk ifrågasätta mig så har jag tusen argument att komma med så try me säger jag bara